CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 15 november 2010

Zelfde stempel, ander kleurtje

Gisteren geen kaartje geplaatst.
'k Had een dagje "Blogrust" ingelast.
Maar hier ben ik terug met een kaartje.
Ja, jullie herkennen natuurlijk die stempel.
Deze keer heb ik een ander Distressinkt kleurtje gebruikt.
Ook heb ik er een vierkante kaart van gemaakt met gewoon lichtgroen linnenstructuur karton.
Wat jullie al lang gemerkt hebben is dat ik weinig met gekochte achtergrondje werk en het liefst mijn eigen creeër. Ook deze keer is het weer zo.
Eerst heb ik met Versamark de takken gestempeld en dan met een zachte borstel Perfect Pearls er over geveegd om die mooie glans te krijgen.
De stempel heb ik uitgestanst met een Nestabilitie.
Om te matten is er geen grotere maat en heb dan maar met potlood de buitenste omtrek van de Nestabilitie getekend en uitgesneden.
Bovenop de bloem heb ik een willekeurig uitgescheurd maskertje geplaatst en met Distressinkt de randen iets verouderd.
Een 'gouden" vlinder uit mica uitgesneden, enkele bijpassende bloemen en het is een kaartje voor elke gelegenheid geworden.

Dit is het effect dat je krijgt als je Perfect Pearls op Versamarkinkt veegt.
Dus kan je wel indenken dat, als je het kaartje in handen hebt, het meer tot zijn recht komt.

Ik wens jullie nog een prettige dag en ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes,

9 opmerkingen:

Linda zei

schitterend kaartje
gr linda

nicole zei

ik had je gisteren al gemist...
maar dit kaartje maakt het weer goed! hij is schitterend.
en dat je je eigen achtergrondjes maakt is juist zo bijzonder aan jouw kaartjes :)
groetjesssssss

jacinta's hobbyhoekje zei

hij is weer heel mooi geworden
dat trapje kaartje hieronder is ook heeeeel mooi

liefs jacinta

Karin zei

Very pretty! I love the colors of the flowers and the beautiful delicate butterfly :)

Eveliene zei

hele mooie kaart karin

gr eveliene

Anoniem zei

Hallo, ik ben hier nieuw en ik kan je dan ook vertellen dat het een schitterende kaart.
als ik iets niet versta over die inkt etc.... is er dan een mogelijkheid om jou even vragen te stellen, en waar ik dat dan moet doen
groetjes en tot gauw Monica

Karin zei

Hello Monica,
Dank voor je complimentje.
Ben je toevallig lid bij Hobby Journaal? Zo ja laat dan eventjes je nickname achter.
Anders kan je altijd je vraag stellen in de Babbelbox hier om mijn blog. Die vind je rechts op de startpagina.
Groetjes,
Karin

Unknown zei

Prachtige kaart Karin !

groetjes, Joke

Anoniem zei

hallo Karin,
ja hoor ik ben lid van het hj en de nickname is pjuter, maar waar kan ik dan mijn antwoorden vinden ???
Fijne dag nog vandaag met het koffietje drinken in de stad
groetjes Monica - bedankt voor je antwoord