CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 22 november 2010

A special wish for you

Hier is dan het laatste kaartje van een serie van vier.
Het vierde zelfgemaakt achtergrondje dat bewerkt is met Versamark en groene Perfect Pearls. Ik hou van die mooie glans.
Roosjesstempel heb ik ingekleurd met distressinkt en op, met Nestabilities uitgestanste ovalen, verhoogd gekleefd.
Roosje, blaadjes en pareltjes voltooien het kaartje.

Ik wens jullie nog een fijne dag,
Groetjes,

6 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Ooooh die is mooi en stijlvol ség, de achtergrond is ook kanp gedaan hoor!!!

Groetjes, Jaimie

Carla zei

Hoi Karin,

Schitterend Schitterend Schitterend
Schitterend Schitterend

Ik heb er geen andere worden voor

Groetjes Carla

Astrid zei

Hij ziet er weer super uit hoor Karin :) Echt sjiek !!

liefs Astrid

Linda zei

Wat een mooi kaartje weer
gr linda

beahobby zei

Ook deze is weer Super.

Fijne dag,
Bea

nicole zei

zo eindelijk weer even tijd om al dat moois te komen bewonderen bij je.
wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.
Dat poesje is ook echt een schatje zeg!!
En waar zouden we zijn zonder cuttlebug ;)
Ik heb weer heerlijk zitten genieten.
groetjesssssss