CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 1 november 2010

Een gouden hert

Wat een verrassende avond gisteren.
Belde mijn dochter mij in de namiddag op om te vragen of wij lust hadden naar het Schlagerfestival te gaan, hier in Oostende.
Optreden met Frans Bauer, Christof, onze aller Eddy Wally, enz.
Nu dat was mooi meegenomen en sinds een goed uurtje ben ik thuis.
Het lawaai (muziek) hangt nog in mijn oren, dus mijn bed heb ik nog niet nodig.
(trouwens mijn tweede naam is: "nachtuil")
En waarmee kan je dan best je tijd besteden?
1) Bloghoppen
2) Je volgers een bezoekje brengen en
3) een kaartje plaatsen.
Zo gezegd zo gedaan.
Hier is het dan:
 

Achtergrondpapier en gouden rubOn van LaBlanche.
Swirls van MD creatables
Parels gemaakt met een gouden pearlpen.
Ik hoop dat het jullie bevalt.
En dank voor jullie reacties die ik iedere keer krijg.

Groetjes en tot morgen,

10 opmerkingen:

Linda zei

wat is ie weer mooi geworden
gr linda

Unknown zei

Hoi Karin, wat een aparte kerstkaart heb je gemaakt maar hij is wel erg mooi!

Groetjes, Joke

Lia zei

Hij is werkelijk heel mooi Karin, en wat leuk he zo'n verrassingsavondje?

groetjes Lia

beahobby zei

Hallo Karin,

Was zeker erg gezellig met Fransje.

Deze kaart is echt een beauty.

Bea

paessa zei

Wat een toeval, Karin, gisteren hebben wij met z'n allen, ook Oostende onveilig komen maken. We waren daar namelijk ook !
't was een leuke avond en de meiskes hebben zich geamusseerd !
groetjes van ons allen.

Bep zei

Hoi Karin,

Hoop dat je nu wel wakker bent, fijn als je onverwachts z'n leuke avond hebt.
Je kaartje ziet er ook weer puik uit grote klasse.

Gr...Bep

Karin zei

So pretty! I always love your embossing and that Nestabilites shape is one that I do not use enough. Thank you for showing me how well it works for so many cards! Hope your week is off to a good start after going to the Festival :)

Eveliene zei

een mooie kaart heb je er weer van gemaakt karin

Eveline zei

haha.. hier zit er nog zo een nachtuil :-)

wat een prachtig kunstwerk heb je weer gemaakt zeg!!

groetjes

eveline

Stephanie zei

heay haey,

hij is super,
heel erg mooi gedaan.

groetjes Stephanie