CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 11 november 2010

Verrassingskaartje

Een heel eenvoudig verrassingskaartje voor elke gelegenheid.

Vooraan, binnen en op het doosje dezelfde stempel van Stampin'Up "Lovely as a tree" gebruikt.
Voor de tekstlabel gebruikte ik een stempel van WOJ en plaatste er een poezenbedeltje aan.
Als je de kaart opent vind je een klein doosje.
Daarin kan je een kleine verrassing steken of enkele "Merci-chocolaatjes".

Ook hieronder een kaartje met doosje.
Deze keer plaatste ik het doosje bovenop de kaart.
Deze heb ik als kerstkaart gemaakt.

Morgen mag ik het resultaat plaatsen van de knutselnamiddag met mijn kleindochter.

Groetjes,

7 opmerkingen:

cristel zei

wat ben je toch weer creatief ze zien er super uit
grtjs

martina's kaartjes zei

Wat een bezige bij ben jij zeg !! twee kaarten op een dag ! ze zijn weer heel leuk,
groetjes, martina
x

Andrea zei

wat een prachtige kunststukjes
groetjes andrea

Linda zei

Wat ben je weer lekker creatief bezig geweest, mooi hoor
gr linda

Bep zei

Hoi Karin,

Wat heb je toch weer een mooie kunstwerkjes gemaakt super.

Gr...Bep

Brenda zei

Elke keer als ik bij jouw kom snuffelen zie ik elke keer weer zulke mooie en leuke dingen! Mooie kaart met de gestempelde boompjes!
Geniet van je weekend!
Lieve groetjes,
Brenda

nicole zei

wat een geweldige kaartjes weer!!!
ben ook erg nieuwsgierig naar de knutselwerkjes, dus ik kom morgen weer ff kijken hoor :)
groetjesssss