CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 19 november 2010

Easelkaart... with love

Wat heeft mijn "Bugje" nuttig werk geleverd.
Hartjes en ovaaltjes gestanst met Nestabilities.
CB embossingfolder en -borders doorgedraaid.
Leuk om al die platen, dat papier en die nesties te zien rondslingeren op mijn minuskuul werkplekje.
Gelukkig had ik vooraf reeds de verschillende ondergrondjes met Versamark en Perfect Pearls bewerkt en de stempels al geplaatst en ingekleurd.
Ook de gouden boordjes rond mijn achtergrondje had ik al in serie met goud geembossed.
Ik was vermoedelijk verdronken in mijn hobbyspullen had ik het voorbereidend werk niet gedaan.
En toch is er uit die "geordende" wanorde een kaartje tot stand gekomen.
Hier het eerste uit een serie van 4.

Kaartje geopend.
 (Vallen die twee nep-trouwringen jullie ook op?...

Kaartje gesloten.
....wel, die lagen 44 jaar geleden op onze huwelijkstaart. Dus, van sentimentele rommel gesproken... wat een mens allemaal bijhoudt hé.)

Zie je de glans op het gestempeld hartje?
Daarvoor gebruikte ik Iridescent Medium en Distressinkt.
Ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten.
Tot morgen met nr 2 van 4.
Groetjes,  

11 opmerkingen:

Astrid zei

Dat ziet er weer schitterend uit Karin, echt toppie hoor !!
Alvast een fijn weekend toegewenst.

groetjes Astrid

Brenda zei

Hoi Karin,
Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt! Mooie kleuren zo bijelkaar!
Fijn weekend en tot snel!
Lieve groetjes,
Brenda

Françoise zei

Hallo,

Ze worden weer mooi, hé Karin !
En zoals je zegt... wat zou een mens zonder Cuttle Bugg !
Kusje,
Françoise

Eveliene zei

Hoi karin
prachtige kaart heb je ermee gemaakt
En gemak dient de mens ,wat zouden we zijn zonder zulke geweldige aparaten

gr eveliene

Gusta zei

ach ja heerlijk z,n cuttlebug ik gebruik hem eigenlijk te weinig
maar jij maakt er goed gebruik van zie ik.je kaart is prachtig

groetjes Gusta

Linda zei

wat is ie weer mooi geworden. Kom je mijn blogpost van vandaag even lezen, ik heb wat leuks voor je.
gr Linda

Bep zei

Hoi Karin,

Wat een beauty is het weer geworden, kijk altijd met bewondering naar je mooie kaaten.

Gr...Bep

Linda zei

Mag ik je email adres nog even, anders kan ze de digi niet toesturen?
gr linda

Anoniem zei

Deze is prachtig!!!

Bedankt voor je mailtje.

Groetjes

tine en een fijn weekend

Ans zei

Ik dacht eerst dat ik van alles en nog wat bewaarde, maar jij kunt er ook wat van. Maar leuk toch om zoiets weer te hergebruiken.
Op de Kreadoe heb ik voor mijn dochter ook een cuttlebug gekocht. Zelf heb ik een double do xl. Ben over beide apparaten heel tevreden.
Zou het bijna vergeten, maar je kaart is werkelijk weer fantastisch hoor.
Fijn weekend!
Groetjes Ans

nicole zei

ik ben ff niet in blogland en er staat gelijk weer allemaal moois!!!
dit kaartje is supergaaf zeg!!!
en bedankt voor het patroontje, daar ben ook ik heel blij mee!
en je vorige kaartje vond ik ook prachtig!!
groetjessssss