CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 6 november 2010

Een heel apart gevoel


Hebben jullie dat ook als je dat kaartje bekijkt?

In mijn hoofd gonst nu dit liedje van:
Corrie Konings
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Als jij me aankijkt lieve schat
Wat moet ik zonder jou beginnen?
Hoor je 't bonzen van mijn hart?
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Al raak ik jou maar even aan
Dan wordt 't warm en koud van binnen
Ik kan niet zonder jou bestaan

Neen, zo romantisch ben ik niet hoor.
Ik krijg het nu enkel nog warm als ik dat kaarsje aanraak.(hi,hi)
Dus ga ik maar terug naar de realiteit: het kaartje.

Ik heb terug scrapvellen van Action gebruikt.
Een kantje rond om het geplooid hoekje en er een paar roosjes met Tacky Glue er op geplakt. 


Binnen een labeltje gemaakt en dat achter een boordje geplaatst.
Dit boordje heb ik gemaakt met een MS hoekpons.

 Op het detail zie je een, met een Joy mal, gestanste vlinder.
Alle hoekjes en randjes werden met groene distressinkt bewerkt.
Zo, dat was mijn laatste bijdrage van theelichtjeskaarten. Ik hoop dat ik jullie heb laten zien dat je met zeer weinig materiaal toch iets moois (vind ik althans) kan maken.
Groetjes, en nu zal ik maar eens denken wat ik voor morgen zou kunnen maken.

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Het is alweer een geslaagde creatie !! mooi gedaan, karin!
groetjes, martina
x

Lia zei

Wat een superkaart heb je weer gemaakt, erg leuk.

Er staat iets op mijn blog voor je.

groetjes Lia

Linda zei

schitterend mooi
gr linda

Karin zei

These are really beautiful and it is so kind and generous of you to provide the instructions on how to make these for all your blog readers. I know many people will be making these and giving them this Christmas! Have a nice weekend...We have our first snow today. I'm not ready for winter...ha ha!

Andrea zei

Hoi Karin,
deze vind ik supermooi
niet te druk en toch sprekend
groetjes andrea

beahobby zei

Hoi Karin,

Ziet er erg mooi uit.

Bea

Françoise zei

Hé Karin,
Ze zijn verdomd mooi hoor je THEELICHT-kaarten, ik heb de geur van de kaarsjes al in mijn neus !
Wie zo eentje kado krijgt zal wel heel tevreden zijn !
Dikke PROFICIAT !

Kusje,
Françoise

Eveline zei

wow Karin!!
wat een prachtige kaart is het geworden!
heel leuk dat je het patroon ook hebt. als ik tijd heb maak ik hem ook misschien eens :-)

groetjes
eveline

Gusta zei

nou ik heb eindelijk weer beeld.
maar wat zijn ze mooi zeg je theelicht kaarten. ik heb er van genoten.

groetjes Gusta

Bep zei

Hoi Karin,

Wat zijn he theelicht kaarten toch super grote klasse.

Gr...Bep

wilma zei

Hoi Karin,

Dat heb je weer mooi gemaakt. Echt iets om iemand cadeau te doen. Degene die hem krijgt is weer een bofkont.

Groetjes, Wilma

Ans zei

Karin, met dit lied heb je me weer eventjes geraakt. Deze maand zou ik 48 jaar zijn getrouwd en mijn mannetje zou jarig zijn. Mis hem nog elke dag...............maar je kaart met lichtjes is echt bijzonder. Dank je wel daarvoor.
Fijne zondag!
Groetjes Ans