CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 november 2010

Geembossede Alcoholinktachtergrond

Alhoewel het al laat is heb ik nog een tutorial gemaakt over een mooi achtergrondje welke ik gisteravond heb gemaakt met stansjes en alcoholinkt.
Een paar jaar geleden heb ik achtergrondjes gemaakt door een karton met aluminiumfolie, in een CB-folder te plaatsen en door te draaien. Dit is een kleine variant erop met een mooi effect.
Het kaartje moet ik nog maken.
Maar dit is al een voorsmaakje.

Hieronder een close-up van een stukje van de achtergrond.

Wil je weten hoe je tot dit resultaat komt?
Klik dan HIER

Iedereen die het nu nog leest,
 wens ik een goede nacht, en voor diegene die morgen op bezoek komen, wens ik een goede dag,
Groetjes,

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wow, ziet er ingewikkeld en speciaal uit !
groetjes, martina
x

Lia zei

Dat is een hele mooie achtergrond Karin.

groetjes Lia