CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 november 2010

Een boek is als een tuin vol...

Wat heb ik lieve reacties gekregen op mijn vorig boekenkaartje.
Allemaal heel, heel hartelijke dank ervoor.
'k Hoop dat ze ook deze keer weer zo positief zijn.

Die boekjes zijn wel een leuke uitdaging.
Daarom heb ik er nog eentje gemaakt, maar zoals ik gisteren zei, ietsje groter.
Het sluit, net als dat van gisteren, met een groen organza lintje.

Het is 14cm op 16cm geworden.
Ik heb twee zelfde scrapvellen gebruikt.
Eén voor de buitenzijde en één voor de binnenzijde.


De lengte van het vel paste perfect rond de kaft.
De roosjes verwijzen naar het thema "boek en tuin"


Jammer dat de "Paper Glass finish" niet goed zichtbaar is op de foto.
Ik heb dat medium aangebracht op de volledige sleutelbloem en het bijtje.
Het tekstlabeltje:
"En Boek is als een Tuin die men in zijn Hart draagt"
 heb ik zelf gemaakt in verschillende lettertypes, geprint en met een groen boordje verouderd.
De geponste boord geeft een bijpassend accentje.


Alles herhaalt zich in de binnenzijde:
De geponste boord, de roosjes en het papier.
De labeltjes heb ik met een groen swirl bestempeld.
Op de bladen heb ik terug een groen lintje en hoekjes aangebracht.


Van bovenaf kan je goed de, met distressinkt, verouderde pagina's
zien. 


Op het groene lint, dat ik op de rugzijde aanbracht, heb ik eerst met Versamark de tekst gestempeld en met goud geembossed.

TIP
De MS hoekpons, deed hier weer dienst voor de vier hoekjes.
Deze keer heb ik ze met koper geembossed.
Ik denk dat ik al weet aan wie ik dit zal schenken.
En wat in het "boekje" verstopt zal zijn?....
Wel dat is natuurlijk nog een verrassing.

Welke vinden jullie nu het mooiste boekje?
'k Ben echt weer benieuwd naar jullie reactie.
En voor morgen?
Ik heb alsvast dit papier gemaakt.
Wat zou ik hiermee wel kunnen maken?
'k Heb al een idee, maar verraad het nog niet.
Kom morgen nog maar eens terug om het resultaat te zien.


Groetjes en nog een hele fijne dag.

10 opmerkingen:

nicole zei

Hoi Karin,

Ook deze is weer schitternd geworden!!! Ze zijn zo verschillend maar allebei zo mooi, dat ik niet kan kiezen hoor!

Bedankt voor je lieve berichtjes, ik kijk ook latijd uit naar de jouwe, je bent altijd een van de eerste die reageert :)
En altid als ik mijn pc aanzet ga ik als eerste naar mijn blog om te kijken of je alweer wat nieuws gemaakt heb, altijd een feestje als er dan ook weer wat staat!!
fijne dag en ben heel benieuwd wat je met dat mooie papier gaat maken?!
groetjessssss

Astrid zei

Ik val zowat van mijn stoel, jemig Karin .... wat ongelooflijk mooi zeg !! Je hebt jezelf overtroffen :)

groetjes Astrid

Karin zei

Hello Karin,
Wow, this might be your best project I have seen on your blog! It is so BEAUTIFUL and has so many details! You always use your tools in such a creative way, I learn something new everytime I come here. It is a busy holiday week here in the USA, so it has kept me away from my craft area...Take care!

jacinta's hobbyhoekje zei

zo dat is nog eens knap zeg weer zo'n mooi boek
en wat dat papier betreft voor de volgende kaart
wouw

liefs jacinta

Linda zei

Hoi Karin

Heb je een slabbetje voor me want het kwijl loopt uit mijn mond haha. Jeetje joh wat een prachtige creatie weer. Ik vind het heel erg mooi geworden.
gr Linda

Gusta zei

wouw deze is nog mooier en die andere was al geweldig.wat zou ik graag bij jou eens willen spieken hoe jij aan het werk bent.heerlijk lijkt mij dat hihi.

groetjes Gusta

Brenda zei

Hoi hoi Karin,

Wat heb je toch weer een mooi boekje gemaakt zeg! Wat werk heb je er weer van gemaakt! Word er gewoon jaloers op, hoe jij dat toch elke keer weer doet! Geweldig gewoon!
Persoonlijk vind ik allebei de boekje mooi maar deze is toch ook wel erg mooi. kortom ik kan niet kiezen!!! :-)
tot snel en ik ben benieuwd naar hetgene wat je gaat maken van het papier wat je al gemaakt heb! Dus ik kom gauw weer bij je langs!
Fijne avond en tot snel!
Lieve groetjes,
brenda

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Wat een prachtcreatie weer !!!

Oh Karin ség, niet vragen om te kiezen , dat is héééél moeilijk hoor, ik vind ze allebei op hun eigen manier mooi !!

Benieuwd naar morgen !

Groetjes, jaimie

Deborah zei

Prachtig gemaakt hoor, Karin.
Jouw details zijn ook schitterend, je ziet dat het met veel liefde is gemaakt!!!
Groetjes

Hanneke zei

Karin,

Dit is echt prachtig!! Echt heel mooi gedaan. En wat een ontzettend leuk idee. Misschien ga ik me er ook eens aan wagen. Heb sinds kort een Martha Stewart scoring board. Veel succes met het blijven maken van prachtige dingen.

Groetjes,
Hanneke