CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 26 november 2010

Pop-Up kaartje uit de oude doos

Dit is dus het kaartje dat mij inspireerde voor mijn Springdoosje.
Het is er eentje uit mijn "oude doos", maar voor mij nog altijd leuk.


Ik gebruikte een Wiff of Joy stempel die ik inkleurde met Distressinkt.
De bloempjes komen van een tak die ik ooit kocht in Action en ontmantelde.
En de binnenkant is mijn inspiratie geweest:
Pop-Up hartjes.
De witte boordjes zijn gestanst met een Borderabilitie van Spellbinder.
Ik meen dat ik dat kaartje gemaakt heb rond de tijd van Valentine.
Maar nu zal ik toch eerst van Kerst en Nieuwjaar genieten ... de tijd gaat al vlug genoeg.
Terwijl ik dit kaartje aan het plaatsen was hoorde ik buiten donder, bliksem, hagelstenen, kortom een echt winterweertje.
Ik nam mijn fototoestel en keek naar buiten (3 hoog)
Dat was wat ik zag omgeven door een grijze lucht:

Gelukkig zat ik knusjes binnen en kon ik naar hartelust knutselen, maar ik betrapte me er zelf op dat ik naar donkere kleuren greep.
Ik hoop dat ik deze namiddag een fatsoenlijke foto kan maken zodat ik die morgen kan plaatsen.

Dit was dan weer mijn bijdrage voor vandaag.
Zie ik jullie morgen terug?
Ik kom in ieder geval bij jullie langs om te genieten van wat jullie gemaakt hebben. 
Groetjes,

10 opmerkingen:

Lia zei

Wat leuk weer een popup kaart, erg leuk hoor.
Ja met dat vieze weer, kun je beter binnen zitten he?
Hier ziet het er op het moment droog, grauwig uit, afwachten maar wat er uit de lucht komt.

groetjes Lia

Brenda zei

Leuk kaart Karin! Ik vind die hartjes aan de binnenkant zo leuk!
Bij ons schijnt nog volop de zon en is het heerlijk weer. Als je het niet erg vind mag de sneeuw bij je blijven LOL!
Ik heb het niet zoveel mee.... haha

Tot snel! Lieve groetjes,
brenda

nicolet zei

Prachtige kaartjes maak je Karin!!
Groetjes Nicolet

Françoise zei

Hallo, Bezige bij !
Weer mooi aan het knutselen geweest !
Vind het steeds mooier worden !
Kusje,
Françoise

Linda zei

Dat is weer een mooitje, heel leuk gedaan
gr linda

Christina zei

Een prachtige kaart Karin!
Groeten Kristel

martina's kaartjes zei

heeeel leuk gedaan ! heb dit ook al eens gebruikt, iedereen vond het geweldig. Ook bij jou, zeker en vast geslaagd ! bedankt voor je lieve woorden op mijn blog,
groetjes, martina
x

Gusta zei

wat een gave kaart zeg.misschien ga ik deze ook wel maken.ik moet nog een verjaardags kaart maken van de week.en je springdoosje is echt geweldig.ik heb weer genoten van je verhaal hoor

fijn weekend Gusta

Ans zei

Hei Karin,
Ben even een paar dagen niet vaak online geweest en dus ook geen tijd gehad om bezoekjes te brengen. Maar ik zag wel dat ik heel wat mooie dingen bijna gemist had. Vind het springdoosje echt helemaal geweldig. En ook het pop-up kaartje is fantastisch.
Karin, een fijn weekend en als er morgenochtend weer wat te bewonderen valt, ben ik weer van de partij hoor.
Groetjes Ans

nicole zei

wat een leuke kaart, die hartjes zijn echt schattig!!!
volgens mij is daar nog wel meer inspiratie uit te halen....
Wij hier in rotterdam en omgeving hebben nog geen sneeuwvlokje gezien hoor.....
groetjesssss

fijn weekend!