CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 10 november 2010

Glitter kerstkaart

Deze namiddag is knutselen met mijn kleindochter aangekondigd.
We zullen iets, voor haar, héééél speciaals maken, maar dat kan ik pas binnen enige dagen plaatsen (als het gelukt is tenminste).
Gisteravond laat heb ik nog een kaartje afgewerkt waarvoor ik al een ingekleurde stempel liggen had en deze morgen heb ik de foto's genomen.

 De buitenzijde heb ik afgewerkt met de kerstroos Creatable van MD.
Een tekstlabeltje, een hulsttakje en zelfgemaakte kerstballen eraan opgehangen met een koperdraadje.
Al deze zaken heb ik met Versamark bestempeld en met glitter geembossed.
De kerstkabouter is een stempel uit een setje van Action.
De takjes heb ik met verschillende kleuren distressinkt beïnkt en gestempeld.
Hier en daar een dotje Liquid Appliqué en verhit.
Dit voor de binnenzijde.
De kerstballetjes zien er van dichtbij zo uit.
TIP
Ik heb ze als volgt gemaakt:

 Met een rond ponsje een paar cirkels uitgeponst.
Daarna nog een paar kleinere stukjes.
Afwisselend op elkaar gekleeft, gaatje erin, en met glitterpoeder geembossed.
Koperdraadje eraan, verhoogd opgeplakt en vastgemaakt aan het hulsttakje boven.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Groetjes,

10 opmerkingen:

Eveliene zei

mooie creatie karin
En leuk idee zo met die loshangende kerstballetjes
Dat geeft weer een speciale uitstraling
Ik heb er weer van genoten

gr eveliene

Unknown zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Karin!

Groetjes, Joke

nicole zei

hij is weer superleuk!!
wat een gaaf idee van die kerstballetjes.
dat liquid applique geeft ook wel een mooi effect!
het is elke keer genieten bij je!
en veel plezier vanmiddag!!!
groetjesssss

jacinta's hobbyhoekje zei

hij is heel mooi geworden zeg
ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig geworden wat er nog gaat komen hoor

veel plezier vanmiddag

liefs jacinta

Anoniem zei

Hey oma!!^^

Het zijn weer hele mooie creaties geworden!:)

Vele groetjes,

Jenn.

P.S: 'k Heb je een mailtje gestuurd.;)

XxXxX

Karin zei

You are so clever making ornaments like that from just one punch! I love how they hang from the wire and the snowy glitter is so pretty. Thank you for sharing your great techniques and teaching all of your readers how to make them too :)

Linda zei

Schitterend gedaan, het is elke keer weer een feest om naar je kaarten te kijken
gr linda

Carla zei

Hoi Karin,

Wat ben jij toch creatief en alles wat je maakt lukt ook allemaal het is weer schitterend. Vooral dat embossen met glitter. Heb dit nog nooit gedaan maar ik wil het zeker ook gaan proberen. Eerst maar eens vragen wat ik ervoor moet aanschaffen.

Groetjes Carla

Ans zei

Karin, het is echt weer een plaatje, je nieuwste creatie. Ben ook heel benieuwd wat je met je kleindochter hebt gemaakt. Kom volgende week weer een keertje kijken. Ga eerst de koffer inpakken en dan een lang weekend naar Nederland.
Fijn weekend!
Groetjes Ans

cristel zei

super ik vind hem weer schitterend hoor
grtjs