CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 16 november 2010

Een handjevol vlinders...

Hello,
Eerst dank aan iedereen die een reactie achter liet.
Deze avond doe ik een rondje bij jullie allemaal om jullie nieuwste kaartjes te bewonderen. Vroeger gaat niet want ik zal deze namiddag, met een HJ-maatje, proberen een verwarmd terrasje in Stad te vinden waar we gezellig een koffietje kunnen drinken.
Eens thuis moet ik beslist nog enkele foto's nemen van een paar kaartjes die ik gisteren heb gemaakt.
En natuurlijk mag ik niet vergeten om voor het avondeten te zorgen. Dat loopt met al dat geknutsel nogal eens uit de hand. Blijkbaar heb ik nooit honger (zegt mijn man).
Zo, genoeg gekletst, over naar het ernstige werk, hmm, hmm.

Met mijn geembossed achtergrondje heb ik volgend kaartje gemaakt:
"Een handjevol vlinders die je zelf vangen mag"
Dat is het geworden.


En hieronder eentje in kerstuitvoering.


Dit zijn twee kaartjes met zelfgemaakte achtergrondjes uit aluminiumfolie.
Voor de uitvoering ervan neem even een kijkje op deze TUTORIAL

Groetjes,

10 opmerkingen:

Ans zei

Hallo Karin,
Ben weer terug van een lang weekendje Nederland en heb nu eerst de tijd genomen om te komen kijken wat er dit weekend allemaal gemaakt is door mijn blog-maatjes. Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt. Vind de kaart met alcoholinkt en de cuttlebugmal echt geweldig. Ik weet dat mijn dochter deze spullen heeft.....dus we gaan het vast en zeker eens een keer proberen.
Fijne dag vandaag en ik hoop dat het terrasje warm is.
Groetjes Ans

Linda zei

Die zijn erg leuk geworden, vooral de kerst kaart is prachtig
gr linda

Deborah zei

Wat een prachtige achtergronden maak je steeds weer!
Het kan niet anders dan dat er zo'n mooi kaartje uit voortkomt!
Groetjes Deborah

nicole zei

ze zijn heel mooi geworden!!!!
de kerst is mijn favoriet hoor.
groetjessss

en jij ook bedankt voor de leuke en lieve reacties elke keer weer!!!!

Lia zei

Vind ze erg mooi geworden, moet eerlijk zeggen dat ik de kerst het mooiste vind.

groetjes Lia

Eveline zei

hoi karin !!

wat een prachtige kunstwerkjes zijn dit weer.. Ook de link is erg leuk !!

groetjes
eveline

Karin zei

Both cards are so beautiful! I love the one with the butterflies :) I will have to take a look at the link now...Hope you are doing well and yes, don't forget to make dinner! (Ha ha)

Brenda zei

Hoi Karin,

Je hebt het er maar druk mee! haha!
Lekker uitgerust op een terrasje? lekker is dat he!
Mooie kaarten heb je weer gemaakt hoor! Leuk!! Ik heb net een foto geplaatst van mijn nichtje Liza, zi is afgelopen zondag geboren. En daaronder een koker die ik gemaakt het voor haar en natuurlijk haar ouders. Als je zin hebt moet je maar eens komen kijken! ( en... als je tijd hebt natuurlijk haha!)

Lieve groetjes,
brenda

Françoise zei

Hé Karin,

Terrasje buiten was het niet, maar ben wel naar je kaarten komen kijken, en zoals altijd....je hebt dat weer mooi gedaan !
Kusje,
Françoise

Gusta zei

wat heb je weer een paar mooie creaties op je blog staan zeg.
ik heb mijn ogen weer uitgeken bij je.

groetjes Gusta