CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 9 november 2010

Hier worden "Creatieve ideeën geboren"

Hebben jullie dit ook?
Een werkplaats die vol "creatieve ideeën" ligt?
Een werkplaats waar geen cm meer vrij is?
Een werkplaats die met de minuut kleiner en kleiner wordt?
Wel dat is bij mij elke dag zo.
's Avonds opruimen en 's morgens na een 1/2 uur "creativiteit" ziet het er weer zo uit:
Gisteren heb ik een paar stempels ingekleurd, opgeruimd en ze deze morgen weer genomen om kaartjes te maken.
Zo gaat het de ganse dag door:
Stempelen, inkleuren, labels maken, CB uithalen en stansen, kleven, plakken, bloempjes en lintjes uitzoeken, enz, enz.... en 's avonds... weer alles opruimen.
Een Sisyphusarbeid.
Maar voor mij, in tegenstelling tot Sisyphus, zie ik telkens wel een mooi einde aan mijn arbeid.
En ergens in al die "rommel" zie je een kaartje, in wording, liggen dat ik vandaag afwerk en morgen zal plaatsen.
Ik wens jullie nog veel creatieve ideeën op jullie werkplaats.
Groetjes en tot morgen,

5 opmerkingen:

nicole zei

hahaha,
blij dat ik niet de enige ben die een heel groot bureau heeft en dna toch maar een heel klein plekje heeft m te werken :)
maarre moet wel eerlijk bekennen dat ik het niet elke avond braaf opruim hoor....
groetjessssss

en ben wel heel benieuwd wat je gaat maken hiervan !

Karin zei

This is what my work desk always looks like! If it is messy, that means something good is happening, right? Have a wonderful day!

jacinta's hobbyhoekje zei

ik heb eenronde tafel en die ligt ook meestal vol hoor ik ruim dan regelmatig alles goed op maar als ik eenmaal bezig ben........
ben blij te merken dat ik niet de enigste ben

liefs jacinta

ps hoop morgen mijn computer terug te krijgen en dan mijn theelichtkaartjes erop te zetten

martina's kaartjes zei

Joepieeeee !!! nog één !!! super vind ik dat om het te zien !! dat heb ik graag, dat ik niet de enige ben die dat voor heeft hihihihi ...
Veel liefs en tot morgen,
groetjes, martina
x

Gusta zei

nou nee mijn werk plek ziet er niet zo uit hoor. hahaha ik ruim alles altijd weer netjes op maar , misschien heb ik daarom minder inspratie of creatieviteit dan jou. dus... eigelijk wil ik ook wel z,n werkplek hihi

groetjes Gusta