CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 november 2010

Eenvoudige trappenkaart

Ik heb het mij vandaag gemakkelijk gemaakt.
Een trappenkaartje met één trapje afgewerkt.
Mijn zelfgemaakt achtergrondpapier kennen jullie al van vroegere projecten.
Ik heb er enkel met StazOn op gestempeld.

Dan heb ik nogmaals het motief op gewoon wit karton gestempeld.
Enkel de bloempjes ingekleurd met Distressinkt. Papier Glass Finish erop gedaan en laten drogen.
De bloempjes uitgeknipt, de blaadjes hier en daar ingeknipt en als 3D boven op de stempel gekleefd.
Op de zij- en onderkant van het kaartje heb ik stipjes met een rode en groene pearlpen aangebracht.

Ik vind het een mooi kaartje geworden, vooral als je het in het echt ziet.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes en tot morgen,

6 opmerkingen:

nicole zei

fantastisch dat je gewoon elke dag wat nieuws tevoorschijn tovert!
je noemt dit dan makkelijk, maar zo ziet hij er niet uit.
Ik vind hem heeeeeeel moooooiiiii!!!!
groetjessssss

Unknown zei

Mooie kaart hoor Karin en ook prachtige kleuren heb je gebruikt.

Groetjes, Joke

Brenda zei

Mooie kaart weer zeg! Elke dag is het weer een leuke verrassing om op jouw blog te komen kijken! En dat doe ik dan ook heel graag!
Fijne avond!
Lieve groetjes,
Brenda

Carla zei

Hoi Karin,

Jij zegt makkelijk, ik zeg schitterend, hele mooie kleuren .

Groetjes Carla

cristel zei

gemakkelijk of niet ik vind hem weer super
grtjs

Astrid zei

Ik kwam toevallig op je blog langs, wat maak jij een mooie creaties zeg, je trappenkaart vind ik ook super !!!
Heb je daar toevallig ook een patroontje van???

groetjes Astrid