CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 november 2010

Mini snoepmandje

Soms heb ik helemaal geen inspiratie om iets te knutselen.
Dan begin ik door mijn appartement te lopen en bekijk alles rond mij.
En dat is heel wat.
Gisteren was weer zo'n dag... op zoek naar dat ietsje "anders".
En ik vond het in de vorm van een.....
broodmandje.
Nou ja, bij mij is dat een fruitmandje.
En in mijn knutseluurtje heb ik mijn inspiratie omgezet in een:
"Mini snoepmandje"

Je kan het bij een ontbijtbordje zetten met een lekkere boterkoek erin,
of bij je middagmaal met een gezonde appel
 Met een aangepast tekstje en kleurtje kan het voor vele doeleinden dienen.
Kerstdag, Moederdag, Vaderdag, Verjaardag, Pasen of
Zo maar, met een cellofaanpapiertje er rond als presentje.
Met mijn tekstje erin zal het wel vlug leeg zijn.

En zo heb ik het gemaakt:
Een vierkant stukje karton, vier lintjes, een randpons, een achtergrondstempel en embossingpoeder, dat is alles wat je nodig hebt om het te maken.
En het leuke is, dat je het zo groot maakt als je zelf wil.


Ben nieuwsgierig wat jullie ervan vinden. En misschien staan er binnenkort enkele mandjes te pronken op jullie kersttafel?
Ik wens allen nog een prettige dag met veel knutselplezier.
Ook wil ik jullie allemaal nog eens danken voor elke lieve reactie die ik kreeg en krijg.
Groetjes, 

15 opmerkingen:

sieneke zei

Leuk mandje is het geworden.

Een hele verrassing als je zo'n mandje naast je bord vindt.

Sieneke

martina's kaartjes zei

Die is leuk ! mooi geknutseld !
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

nicole zei

wat heb je nu toch weer voor leuks verzonnen. Wat een geweldig idee!!!
en dan zo mooi gemaakt!
Ik ga dit ook zeker eens proberen.
geweldig waar jij je inspiratie vandaan haalt.
lieve groetjes Nicole

Lia zei

Oh Karin, wat heb je nu voor leuks bedacht, erg leuk geworden en een superleuk idee.

groetjes Lia

cristel zei

wat een inspiratie heb jij toch weer heel erg leuk gedaan dat mandje
grtjs

Gusta zei

Wat gaaf zeg.wat een idee je huis door lopen voor insparatie.ik hoef alleen maar jou blog door te lopen voor insparatie hihi.meid echt geweldig.net zo als je vorige kaart
echt super.ik moet ook maar eens embrossing poeder en een heattool aanschaffen.

groetjes Gusta

Het zonnetje in huis zei

Hallo karin,

Het is gewoonweg super uniek, en daar hou ik van :-)


Groetjes, Jaimie

Linda zei

WAUW wat is dat leuk gedaan. Echt een leuk idee weer van je.
gr Linda

Astrid zei

Woww Karin, wat is hij weer geweldig zeg, waar haal je de ideeën toch vandaan, echt superrr !!!

groetjes Astrid

Ans zei

Als ik geen inspiratie heb om een kaartje of iets met foto's te maken, ga ik de hele boel op zijn kop zetten en mijn kamer anders inrichten. Maar eigenlijk is dat wat jij hebt gedaan veel en veel leuker. Ook leuk om zoiets te maken met de kleindochters. Houd het in mijn achterhoofd. Misschien straks voor de kerst als ook de opa en oma uit Nederland op bezoek zijn.
Fijne zondag verder en loop nog maar eens door je appartement.
Groetjes Ans

nicolet zei

Ooh wat ziet dat er prachtig uit!!
Groetjes Nicolet

Monique zei

Heel knap hoor!
groetjes
Monique

Christina zei

Woww dat heb je prachtig gemaakt Karin!
Groeten Kristel

Brenda zei

Dit heb je weer erg leuk gemaakt zeg! Geweldig ook hoe je op dit idee bent gekomen :-)
geniet van je avond!
Lieve groetjes,
brenda

jans zei

mooi mandje grt jans