CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 20 november 2010

Easelkaart met... roosjes

Eerst een leuk intermezzo.
Gisteren hadden mijn kleindochter en ik een afspraak bij de kapper.
Mijn kleindochter rijdt momenteel nog met een "L", dus ik was de begeleider.
Dit was de eerste keer dat ik met haar mee reed. Ik denk dat mijn kleindochter meer zenuwen had dan ik. Ik voelde me echter heel ontspannen bij haar.
Ze deed het prachtig. Ik was wel heel fier hoor. Mijn kleindochter achter het stuur in plaats van ik ... wat vervliegt de tijd.
Op de terugweg trakteerde ze nog een lekkere pannenkoek met een Cappuccino.
We hebben natuurlijk nog gezellig gekletst en zijn dan, het was reeds donker, terug naar huis gereden.

"Jennifer, je deed het prima en je bent gereed om je rijbewijs binnen te halen.
Dus nu nog je examen afleggen... 
Dan gaan we regelmatig eens op 'trot' hé."

Ja... zo was het..
en zo wordt het


 

En nu terug naar een easelkaart met zelfgemaakt achtergrondje nr 2.
De rozen onderaan waren oorspronkelijk wit maar ik heb ze een tintje gegeven met dezelfde distressinkt waarmee ik ook de stempel heb ingekleurd.
(detail)

De ovalen heb ik uitgestanst met nestabilities. 
Ik heb ze verhoogd opgekleefd op een met MS pons geponste boord.

(kaart open)

Boven en onderaan heb ik CB-borders gebruikt om
mooi geembossede boorden te krijgen. 

(kaart gesloten)

Er wachtte mij nog een verrassing toen ik op bezoek ging bij mijn blogvolgers.
Een leuk berichtje stond op mij te wachten bij Linda .
Dank je wel hoor Linda. Ben er blij mee.
Mijn dag (avond) kon niet meer stuk.
Ik wens jullie nog een prettige dag en tot morgen met achtergrondje 3 van 4.

Groetjes,



7 opmerkingen:

Linda zei

Hoi karin

Wat leuk zo met je kleindochter op stap in de auto hihi. Je kaartje is prachtig, wat een mooie kleuren zijn dat, die roosjes passen nu perfect erbij.
Gr Linda

ps ik heb je gegevens doorgegeven aan Shelley en zij zou contact met je opnemen voor je stempeltje, mocht je nou niks horen laat je het dan wel weten want dan ga ik er achteraan hoor.

Lia zei

Wat heb je weer een gave kaart gemaakt en wat leuk dat je nu met je kleindochter mag meerijden.

groetjes Lia

martina's kaartjes zei

proficiat met je prijs !! leuke kaart gemaakt ! doe ik vaak ook, met distress zorgen dat alle kleuren op elkaar afgestemd geraken, makkelijk, zo klopt vaak het plaatje beter !!
nog een fijne dag en tot morgen,
liefs,martina
x

k@rin zei

hallo karin,

wat een mooi kaartje. Ik sta er iedere keer vol bewondering naar te kijken.

groetjes karin

Karin zei

Those embossed borders look so nice on my card. I have some and they never look "right" to me when I use them, maybe I will try again now that I know how pretty they can be!

cristel zei

geniet er maar van van die momentjes en weer een mooi kaartje heb je gemaakt
grtjs

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Via Cristel kwam ik hier terecht, wat een mooie kaartjes heeft u al gemaakt, ik ben gelijk volger geworden.

Geniet van de mooie momenten met uw kleindochter, we zullen duimen dat ze door haar examen geraakt, als ze het gaat afleggen!
Hihi, dat worden een paar klio's bij voor oma, want al die pannekoeken dan :-)

Groetjes, Jaimie