CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 18 november 2010

The last rose of summer

Terwijl ik langs een tuin liep zag ik tussen enkele bomen een rozenstruik staan.
Hij was al gereed voor de winter: bruine bladeren, verdorde rozen die er bruin en levenloos bijhingen. Maar tussen al dat dor en grauw was er één die nog wou schitteren in het najaarszonnetje.
Het gaf mij zo'n eigenaardig en toch een blij gevoel.
Ook planten doen alles om te overleven en je te behagen tot het laatste moment.
Volgend jaar ga ik zeker terug langs die tuin en zal ik die rozenstruik dan waarschijnlijk in volle glorie kunnen zien.
Dit kaartje geeft mijn visie weer van wat ik zag.
  

Ik wens jullie allemaal een prettige dag,
Groetjes,


5 opmerkingen:

k@rin zei

hallo karin,

prachtige kaart. Echt waar. Zo mooi en zo teder.

Ik heb er van genoten.

groetjes karin

Karin zei

Beautiful! I see you used your Cuttlebug for your card today too :) I love that you created something from what you saw outside...Have a wonderful day!

jacinta's hobbyhoekje zei

mooi zeg leuk zo'n kaartje
wat hieronder staat met die herfstbladeren is ook heel mooi

liefs jacinta

Ans zei

Fijn dat ik even met je mee mocht lopen en ook die tuin zag met die ene roos.
Schitterende kaart!
Groetjes Ans

cristel zei

prachtige kaart heb je weer gemaakt en past helemaal bij je verhaal
grtjs