CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 8 november 2010

Rudolph the Reindeer

Dit kaartje heb ik een paar dagen geleden gemaakt, maar niet geplaatst daar ik wou dat de theelichtkaartjes elkaar opvolgden.
Het is een eenvoudig kaartje met stempels van het Kruidvat (denk ik).

Ik heb eerst het rendiertje gestempeld, dan gemaskerd en er bovenop de kerstboom. Masker afgenomen, ingekleurd met Distressinkt en de boom en de muts voorzien van Liquid Appliqué. Met een rode pearlpen heb ik een guirlande rond de boom gemaakt.
De swirls en de kerstroos zijn uitgestanst uit glinsterpapier met Creatables van MD.
Dan alles verhoogd vastgemaakt op een zelfgemaakt achtergrondje.

Achteraf, nadat ik de foto heb genomen, realiseerde ik mij dat het tekenfiguurtje "Rudolph the red nose Reindeer" eigenlijk een rode neus heeft. Dus heb ik nu nog een mooie, rode dot op zijn neusje gezet.

Ik wens jullie nog een prettige dag.
Groetjes,  

7 opmerkingen:

Andrea zei

een heel leuk kaartje
groetjes andrea

beahobby zei

Erg mooi kaartje.

Bea

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

Monique zei

Wat is dit een leuke kaart!
groetjes
Monique

Karin zei

I love your little reindeer even without a red nose :) That flower in the corner is beautiful too. I have a piece of that foam from your earlier blog post, but I never knew what to do with it. I will now have to try and make my own stamp using it! I love that reverse image of the trees...Have a good day!

nicole zei

hij is weer superleuk!!!
zo krijg ik elke keer weer ideetjes door jouw creativiteit ;)
groetjessssss

martina's kaartjes zei

Leuke kaart !
groetjes, martina
x