CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 2 november 2010

Vier op een rij


Inderdaad, 4 kaartjes op een rij gemaakt.
Hoe?
Heel eenvoudig:
Telkens het wit kaartkarton met dezelfde achtergrond gestempeld in Versamark.
4 verschillende embossingpoeders gebruikt.
Met 4 bijpassende kleuren Distressinkt over het embossingpoeder gewreven.
De labeltjes een lichte tekstachtergrond gegeven en er een motief op gestempeld. Daarna de randjes van een zelfde kleur embossingpoeder voorzien.
Een boordje uitgestanst met een MS pons, een lintje en een bloempje.
Zo kwamen deze 4 kaartjes tot stand.

Wit embossingpoeder

Zilver embossingpoeder

Koper embossingpoeder

Goud embossingpoeder.

Ik vind ze wel mooi geworden. En jullie?
Groetjes en ik wens jullie nog een fijne dag,


9 opmerkingen:

jacinta's hobbyhoekje zei

ik vind ze ook heel mooi geworden zeg
dus jij embosd en daarna ga je er met inkt overheen???
mooi effect
welke inkt gebruik je??

liefs jacinta

Karin zei

These are all so pretty! I love the border punch combined with the flower accents. So elegant!

Françoise zei

Het zijn weer mooie kaarten geworden Karin !
Mooi gemaakt !
Kusje,
Françoise

beahobby zei

Ik vindt ze erg mooi geworden.

Apart wou dat je eens een demo'tje aan mij kon geven.

Bea

yaranore zei

Ook heel mooi, hoewel ik persoonlijk niet zo van glim, glim hou.
Maar deze resultaten zijn mooi
Gr Nel

yaranore zei

Mooie kaarten Karin
Gr Nel

martina's kaartjes zei

En voila ! een reeks mooie kaartjes ! geslaagd !
groetjes, martina
x

wilma zei

Wat zijn ze weer mooi. Vooral de zilverkleurige vind ik erg mooi. Maar smaken verschillen.
Groetjes, Wilma

nicole zei

WOW!!!

groetjesssssss

(korte reactie, maar meer valt er eigenlijk niet te zeggen dan WOW!!)