CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 4 november 2010

Theelichtkaartje voor kerst

Ik heb de smaak te pakken.
Dus hier nog een theelichtkaartje.


Ik denk dat dit wel ergens tijdens de kerstdagen naar een andere bestemming zal gaan.
De scrapvellen zijn van LaBlanche en de swirls en bloemen zijn gestanst met Creatables van MD.
Ik vind deze kaartjes zo leuk om te maken en ook als kleine attentie heel mooi.
Ben ondertussen zonder gekleurde theelichtjes en moet er dringend halen.
Dus het zal straks eventjes heen en terug met de bus naar de stad rijden zijn.
Hello, ben terug.
.... met een berg theelichtjes.... kan er heel de winter mee doorkomen...
roze, witte, paarse... er waren nog bruine, creme... maar dacht: "laat het maar, 't is al meer dan genoeg".
Maar, ik denk niet dat ik zo veel theelichtkaartjes zal maken... op de duur zou het jullie gaan vervelen en mij ook.
Groetjes en dank voor jullie reactie,

7 opmerkingen:

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is nog eens een leuke en aparte kaart zeg
leuk model
mooi papier
kortom geweldig
die hier onderstaat is ook top

liefs jacinta

martina's kaartjes zei

Jawel, en ze zijn prachtig !! doe maar lekker voort zou ik zo zeggen !
groetjes, martina
x

beahobby zei

Hallo karin,

Ziet er erg leuk uit ook leuk om te krijgen.

Gr, Bea

Linda zei

Schitterend gedaan en wat een mooi papier. Gezellig joh al die kaarsjes, die zijn er bij mij met een week doorheen haha, ik steek elke avond heel wat kaarsjes aan, vind ik zo gezellig we hebben niet eens gewoon licht aan (is ook niet nodig hoor met zoveel kaarslicht)
gr linda

nicole zei

blijf maar maken hoor! Dit gaat nooit vervelen! Hij is weer supermooi! zulke kadootjes zijn altijd leuk om te krijgen :)
groetjessss

Karin zei

Hallo von Amerika Karin :) :) I love the beautiful flowers and colors of this one and I think you may have enough candles to last a long time :) Thanks so much for always stopping by my blog...It means a lot to me.

jans zei

prachtige doosjes grt jans