CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 18 november 2010

Schets Eenvoudige trappenkaart

Jullie herkennen wel dit kaartje.

Er werd mij gevraagd of ik een patroontje ervan had.
Wel ik heb vlug mijn krabbelschetsje in het net gezet.
Let echter wel op:
het is NIET op schaal gemaakt.
Je moet voortgaan op de centimeters.
De afmetingen van het kaartkarton zijn:
27 cm breed op 13,5 hoog.
Volle lijn: snijlijn
rode stippellijn: rillijn 


Ik heb toch gezegd dat het eenvoudig is.
'k Zie al uit naar jullie kaartjes.
En vandaag was en ben ik bezig met deze achtergrondjes te verwerken.

Nieuwsgierig wat ik er van terecht heb gebracht?
..... tot morgen dan...????

Groetjes,

4 opmerkingen:

Linda zei

wauw wat een schitterende achtergrondjes, het patroontje kon ik al maar lief dat je het op je blog zet.
gr linda

Astrid zei

Jeetje Karin, jij bent snel zeg hihihi, hartstikke bedankt hoor, ik heb hem gelijk opgeslagen :)
Ben errug benieuwd naar je kaartjes c.q. achtergrondjes :)

groetjes Astrid

Gusta zei

wat een mooie creaties weer Karin
ik kijk echt altijd mijn ogen uit hoor op jou blog.ik heb het idee dat jij de hele dag bezich bent metje hobby.zo niet met je handen dan wel met je hooft.heerlijk hoor

groetjes Gusta

Eveliene zei

Hoi karin

wat een leuke trappen kaart
thankx voor het patroontje ,en ga het zeker ook eens uitproberen


gr eveliene