CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 november 2010

Theelichtkaartje

'k Vind die theelichtkaartjes zo leuk dat ik er mij ook aan gewaagd heb.
En dat is wat ik ervan terecht heb gebracht.
De scrapvellen heb ik ooit eens in de Action gekocht en ze lagen daar maar te liggen.
Nu heb ik er dankbaar gebruik van gemaakt en vind ze heel goed tot hun recht komen.



Ik weet zeker dat het niet bij dat ene kaartje zal blijven.
Dus kijk maar uit de volgende dagen.
Groetjes,

7 opmerkingen:

Linda zei

schitterend gedaan heb je dat weer
gr linda

Lia zei

Hij is werkelijk prachtig Karin, leuk dat omgekrulde papier.

groetjes Lia

Karin zei

This is beautiful :) A thank you and a gift combined together...I love it :) Hope you are having a wonderful week!

Brenda zei

Hoi karin,

Ik volg jouw blog heel graag en kijk graag naar al jouw mooie creaties vandaar dat ik mijn Award graag doorgeef aan jou! kom je hem ophalen bij mij?
Groetjes,
brenda

Deborah zei

Hallo Karin,
ik vind hem prachtig geworden, ik vind die gekrulde rand echt heel mooi. Ik heb die nog nooit ergens anders gezien.
Mooi!
Groetjes Deborah

nicole zei

wat is hij mooi!!
echt super mooi!!
ik heb het model ook liggen, maar nog neits mee gedaan...mijn handen beginnen nu wel te jeuken hihi.
Maar eerst even 2 verjaardagskaarten anders komen die te laat.
groetjesssssss

Stephanie zei

hihi ja ik denk het wel :P
hij is super mooi geworden

groetjes Stephanie