CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 1 januari 2011

Een dagje ouder

Ik hoop dat iedereen oud naar nieuw goed overbrugd heeft en dat al de gekregen wensen zullen uitkomen.
Eén keerzijde aan de jaarwisseling is:
... Zijn we vandaag toch weer een jaartje ouder dan gisteren. (ha, ha)


Daarom heb ik deze morgen dit kaartje afgewerkt.
En paar bloemen uitgeponst met Creatables en "Opa en Oma" met een Nestabilitie door de CB gedraaid.
Ik maakte, voor de achtergrond, gebruik van de Pearl Ex die ik van Lies gekregen heb.
Eerst heb ik met Versamark op wit en bruin kaartkarton gestempeld en dan lichtjes Pearl Ex aangebracht.
Pearl Ex, zo gebruikt, moet je echter fixeren. Dit heb ik gedaan met een fixatiemiddel (spuitbus) die ik nog had van toen ik met houtskool tekende.
Je kan ook haarlak gebruiken.
Hieronder zie je het mooie glanseffect (brons en zilver) dat het geeft.

Als klein detail heb ik de ketting van de Oma en de dasspeld van de Opa in reliëf gezet door pareltjes te maken met de Pearl Pen.

(ter info: zo oud zien mijn man en ik er nog niet uit hoor... denk ik toch...)

'k Denk dat dit kaartje wel eens op een goede dag naar mijn dochter gaat,
als mijn memorie nog mee wil... want de tekst die ik erbij plaatste is als volgt:



(Kan je natuurlijk ook voor andere gelegenheden gebruiken)

En voor morgen heb ik een ander kaartje in petto.....
Maar meer zie je morgen dan wel.
Hier alvast een glimp.

Ik wens jullie nog een fijne Nieuwjaarsdag.
Groetjes,


5 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Prachtige kaart, met een even prachtige tekst !

Ik wens u een fijn 2011 toe

Groetjes, Jaimie

Françoise zei

Alweer een dagje ouder, nee een jaartje ouder en het komt dichter bij hé ! en kaartjes maken op Nieuwjaarsdag..... Maar vind je kaartje toch mooi !
Kusje,
Françoise

cristel zei

heel leuk kaartje weer en voor jou ook alles wat wenselijk is in het nieuwe jaar
grtjs

Marian zei

Je kaart is snoezig mooi
Groetjes

Christina zei

Een prachtige kaart weer Karin!!
Groeten Kristel