CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 23 januari 2011

Eenvoud met een glans

Ik heb een paar kaartjes gemaakt waarbij ik sterretjesstof zag.
Hier is er eentje van.
De kleuren en de glans worden jammer genoeg niet goed weergegeven.
Eerst heb ik met Versamark de bloem gestempeld.
Daarna met "Sternenstaub"embossingpoeder verhit.
Ik kan u zeggen dat het een prachtig effect geeft.
Het inkleuren deed ik met acrylverf in de OSP-techniek om de bruine ondergrond gedekt te krijgen.


Het bruine en daaronder het gele matje heb ik beide aan de boordjes met goud geembossed en op een oranje kaart gekleefd.
Hieronder heb ik geprobeerd, via de foto, de glans weer te geven, maar dat is spijtig genoeg niet zo goed gelukt.
Hier en daar zie je een pinkelingetje.

(Als je op de foto klikt, zie je het beter)

Morgen plaats ik de twee andere.
Tenslotte moet ik de stempel die ik van mijn man kreeg eer aandoen.
Ik wens jullie een goede nacht en tot morgen.
Groetjes,

13 opmerkingen:

Marian zei

Prachtige stempel, en dat inverfen kleuren is je perfect gelukt.
Groetjes Marian

Marian zei

Het ziet er super mooi uit
En wat een prachtige stempel.
Groetjes Marian

Brenda zei

Wauw Karin wat heb je dit mooi gedaan! Super leuk idee!
lieve groetjes Brenda

Ans zei

Hei Karin.
Een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Omdat ik zelf geen stempelkaarten maak, heb ik geen verstand van alle technische termen die je gebruikt. Maar het resultaat is geweldig. Ondanks het pinkelingetje. Wat dat ook moge zijn.
Welterusten en misschien tot morgen.
Groetjes van Ans

Linda zei

Hij is weer schitterend mooi. Karin hoe plaats jij die digi stempels op je blog? Ik heb er ook eentje gemaakt laatst maar krijg het niet op mijn blog geplaatst en als het wel lukt is ie heeeel klein. Als het een lang antwoord is kan je me ook mailen hoor hallokidoki@live.nl
gr Linda

Louise zei

Prachtige kaart heb je gemaakt en dit is ook al zon'n prachtige stempel.

gr.Louise

cristel zei

wauw er staan weer schitterend creaties op je blog echt super
grtjs

Astrid zei

Dat ziet er weer gaaf uit Karin, ook simpel kan ontzettend mooi zijn :)

groetjes Astrid

Adrie zei

Wat kan jij mooi schilderen zeg. De stempel leent zich er ook heel goed voor.Na aangeklikt te hebben zag ik genoeg "pinkelingetjes"hoor.
Gewldige kaart.
Groetjes Adrie

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Wauw, je hebt er weel een prachtkaart van gemaakt en op de tweede foto zie je de glans hoor, écht knap!

Groetjes, Jaimie

Trudy zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart Karin!
Groetjes Trudy

Karin zei

This is a beautiful piece of art work! I would hang that in my house on the wall, it is so pretty!! Have a wonderful Monday!

manuela zei

Wauw Karin
Mooie stempel, en dat inverfen kleuren is je perfect gelukt.
zeer moie kaart geworden

liefs
Manuela