CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 31 december 2010

"Tête à tête"

Is dit geen leuk kaartje om het jaar te eindigen?
Gezellig samen of met vrienden "en tête à tête" dineren.


Weerom een verkleind, met distressinkt ingekleurd, kleurplaatje genomen.
Dit op een nestabilitie stansje gekleefd.
Een met alcoholinkt zelfgemaakt achtergrondje gebruikt.
Enkele bloemen en een swirl uitgestanst met creatables en vastgemaakt met charms.
Een leuk kaartje dat gebruikt kan worden voor allerlei gelegenheden.

Misschien vinden jullie wel iets in mijn tekstlabeltjes hieronder.
Neem ze gerust, wie weet kan je ze in het nieuwe jaar gebruiken.
(En... dank voor elke reactie als je ze neemt.)




Dat was het dan voor 2010.
Ik wens jullie allemaal een

GELUKKIG en CREATIEF

2011

en ik dank jullie ALLEMAAL voor elk bezoek en elke reactie die ik kreeg sedert het opstarten van mijn blog op 13 juli 2010. 
Groetjes,


10 opmerkingen:

Lia zei

Gezellig kaartje ja, dat is zeker,

Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

Linda zei

Wat een lief kaartje, echt een schatje
fijne jaarwisseling groetjes linda

martina's kaartjes zei

leuke kaart ! mooi.ik wens je alvast een heel fijn en creatief 2011 ! bedankt voor je vele lieve reacties op mijn blog,
groetjes, martina
x

Christina zei

Een prachtige kaart Karin! Een fijne jaarwisseling!
Groeten Kristel

Françoise zei

Hé Karin,
Mooi kaartje, zou mijn man wel wensen, is er fan van !(de hondjes natuurlijk !)
En je BLOG....ja....die is altijd goed gelukt hé ! Succes nog in 2011 !
Lieve groetjes,
Françoise

Gusta zei

wat een leuk kaartje.ik wil jou en je gezin ook een heel fijn gezond en rijk 2011 toe wensen.en dat we nog maar lang van jou mooie creaties en teksten mogen genieten

Groetjes Gusta

Marian zei

Lief kaartje
Fijne jaarwisseling
Groetjes Marian

Brenda zei

Leuke kaart Karin! Lekker vrolijke kleurtjes daar hou ik wel van ;-)!
Ik wil je een heel goed 2011 wensen!!
Lieve groetjes,
brenda

Stephanie zei

wat een prachtig kaartje

groetjes Stephanie

Helen zei

Gelukkig Nieuwjaar met veel creativiteit. Bedankt voor de labels; ze zijn erg bruikbaar voor diverse gelegenheden.