CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 26 januari 2011

Een bloem kan al de lente maken.

Ik kan mij maar niet losmaken van die mooie Hortensiastempel.
Ik heb hem weer een ander kleurtje gegeven.
(Er staat jullie nog iets te wachten moest ik ALLE kleuren gebruiken)

Da's het leuke met Distressinkt, met de 36 kleurkussentjes kan je een hele waaier aan kleuren maken.
Meestal gebruik ik 3 tot 4 samenpassende kleuren om een bloem of een blad in te kleuren.
Ik begin met de lichtste kleur als grondlaag over de ganse bloem en vul dan blaadje per blaadje in. Steeds een tintje donkerder.


Ik heb de hortensia uitgeknipt en op een stukje scrapvel, dat ik eerst met een MS pons heb uitgeponst, gekleefd.
Het blaadje achter de roosjes en pareltjes heb ik met een Creatable uitgestanst.

Op mijn zelfgemaakte tekstlabel heb ik voor de bloempjes dezelfde kleuren gebruikt als in de stempel.

Hieronder plaats ik een detail van de bloem. Zo kan je goed de kleurschakeringen zien.
De bloempjes heb ik een hartje gegeven met de groene Pearl Pen.


Ik hoop dat dit plaatje jullie weer een beetje lentegevoel geeft.
Hebben we toch nodig met dat druilerig weer.
Ook mijn tekstlabel kan jullie misschien opvrolijken.
Als dat zo is, neem hem gerust mee.



Groetjes en hartelijk dank voor jullie talrijke bezoekjes.

14 opmerkingen:

Adrie zei

Wat een schitterende creatie weer Karin.Nou ik krijg er niet genoeg van hoor.Blijf maar lekker door gaan.Ik ben druk aan het oefenen met mijn Distress inkt.Maar heb nog even te gaan voor ik zo ver ben als jij.
Groetjes Adrie

jacinta's hobbyhoekje zei

goh wat mooi weer zeg
inderdaad met distress kun je veel lekker mengen enzo heerlijk spul is dat

liefs jacinta

Eveliene zei

karin

met veel plezier heb ik je creatie bewonderd
Prachtige creatie heb je ervan gemaakt
En dat lente gevoel ,dat wil ik zo wel ff vasthouden hoor

gr Eveliene

Linda zei

Schitterend, ik heb weer genoten om ernaar te kijken. wat heb je dat mooi ingekleurd, super.
gr linda

Liesbeth zei

Ook hier druk aan het oefenen met de distress. Wat een prachtig kleurwerk weer Karin.
gr. Liesbeth

Louise zei

Mij verveel je niet hoor met die prachtige Hortensia stempel ben namelijk helemaal weg van Hortensias, ik heb er een aantal in de tuin staan vindt ze echt schitterend, je hebt hem prachtig ingekleurd, ik zie al dat ik nog heel veel moet oefenen om het zo mooi te krijen.

Fijn dag,

Louise

Helen zei

Wat een mooi kaartje weer; zou willen dat de hortensia's in mijn tuin er al zo uitzagen (dan was de temperatuur in ieder geval weer beter met hopelijk een zonnetje erbij). Groetjes Helen

Mercedes zei

Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt, en inderdaad als ik de kaart zo zie, geeft het al een beetje het lente gevoel.

Groetjes Ans

Marian zei

Schitterende kaart en de kleuren prachtig
Groetjes Marian

Anoniem zei

waauw Karin,
jij kan echt wel heel goed overweg met die inkt!

heel moi!

groetjes
tine

Deborah zei

Dit is weeral zo mooi ingekleurd!
Echt een heel preciesiewerkje, dat je echt goed lukt.
Groetjes Deborah

sofietjes handwerken zei

Wat is dat prachtig mooi gedaan.
Ik ben ook aan het oefenen met distress inkt in de kleuren is niet echt gemakkelijk.
Groetjes sofie

stempelfreaks zei

Wauh hij is prachtig geworden!!
Groetjes Astrid & Larissa

Gusta zei

meid ik vind hem schitterend.ik doe je het niet na.

groetjes Gusta