CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 4 januari 2011

Een boek is als een...

Het is al weer een tijdje terug dat ik nog een eenvoudig trappenkaartje gemaakt heb.
Ik heb terug mijn patroontje gebruikt.


De stempels zijn van Wiff of Joy en het tekstlabeltje heb ik zelf gemaakt.
Het meisje heb ik bewust in bruine StazOn gestempeld en een lichte waas van blauwe Distressinkt gegeven, zodat de nadruk op de boeken en de bloemen ligt.
De zijkantjes van het kaartje heb ik met een kantje en roosjes afgewerkt.
Het blauw achtergrondpapiertje is van een Vintage blokje van Action.

Ik weet niet of jullie interesse hebben in de tekst, maar voor wie het wil lenen, maak er gerust gebruik van.
(Een reactie apprecieer ik dan wel).



Ik wil iedereen danken voor elke lieve reacties die jullie achterlaten, zowel voor mijn kaartjes als voor mijn tekstlabels.
Ik wens jullie een hele prettige dag met veel knutselgenot.
Groetjes, 

12 opmerkingen:

Ans zei

Hallo Karin,
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. En zoals wel vaker gebeurt heb je me weer op een idee gebracht. Tegenwoordig schrijf ik de ideetjes die ik ergens tegenkom op. Kan ik het makkelijker terugvinden als ik er ook eens iets mee wil doen.
De tekstlabel is ook weer geweldig. Ik las dat je ze maakt in PSP. Is een onbekend programma voor me. Jammer dat je geen Noors kent, want ik zou best wel eens wat van die labels in het Noors willen hebben. Lijkt me helemaal geweldig om die ook eens te gebruiken op een kaart.
Fijne dag verder.
Groetjes Ans

Christina zei

Dat is weer een prachtige kaart geworden Karin!
Groeten Kristel

Mercedes zei

Hallo Karin,

Schitterende kaart heb je gemaakt, heb even het patroon opgeslagen, wil dat ook wel eens gaan proberen.
Dank je wel voor de tekst stempel, heb hem even geleend.

Lieve groeten,
Ans

nicolet zei

prachtig kaartje heb je gemaakt Karin!
Groetjes Nicolet

Marian zei

Heel mooi
Groetjes

Marian zei

Mooie kaart
Groetjes Marian

Bep zei

Hoi Karin,

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt en dan met die tekst het past allemaal zo goed bij elkaar grote klasse.

Gr...Bep

Gusta zei

wat is hij weer mooi.ik geniet altijd weer van jou creaties.het is altijd weer spannend als ik jou blog bezoek. bedankt voor de tekst.

groetjes Gusta

Anoniem zei

Leuke kaart!
Liefs, Myriam

nicole zei

hij is absoluut prachtig!!
zo'n mooi geheel, alles klopt!
groetjessssss

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Speciaal zo, mooi hoor!

Groetjes, Jaimie

Sandy Ang zei

Such a beautiful card with the girl sitting and the pile of books beside her !