CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 12 januari 2011

Bestrooi je levenspad met rozen...

Een eenvoudig kaartje dat veel zegt.


Het stempelafdrukje met de roos heb ik verleden jaar gekregen van Marianne, een
HJ-maatje. Ik vind het een prachtige roos. Jammer, maar ik weet niet of het een stempel of een digi is.
Het doosje met de roos heb ik er, door te maskeren, onder geplaatst.
Zit daar misschien het Vergeet-mij-nietje misschien in?
De rozen heb ik ingekleurd met verschillende tinten rode Distressinkten.
De bladeren kregen groene en een bruine tint.
De boorden van het papier heb ik met mijn favorieten kleur verouderd.
Mijn zelfgemaakte tekstlabel heb ik op een groen lintje verhoogd opgekleefd en een blauw bloempje erbij gevoegd.


Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden en als je de tekst de moeite waard vindt, dan staat ie hieronder in twee versies te grabbel.




Ik wens ieder van jullie een hele fijne dag
Groetjes,



14 opmerkingen:

Karin zei

Your coloring of these beautiful roses is lovely...They look so real! Hope you have a nice day today :)

Anoniem zei

hallo Karin,

ik vind deze kaart heel bijzonder, ook de tekst, bedankt hiervoor!

Groetjes
Tine

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Karin!
en de tekst die is zooo mooi.
Groetjes Trudy

Mercedes zei

Wauw schitterende kaart Karin,
En wat heb je de rozen mooi ingekleurd, helemaal top.

Lieve tekst heb je gebruikt heb hem weer opgeslagen, dank je wel.

Groetjes Ans

Brenda zei

Hoi Karin,

Je bent weer druk geweest met deze mooie creatie! Mooie roos.
Bedankt weer voor de mooie tekst, ik heb hem gelijk weer opgeslagen!
Elke dag weer een verrassing om bij jouw op je blog te kijken, leuk hoor!
Lieve groetjes Brenda

Gusta zei

wat een mooie kaart weer
en dank je wel voor de mooie teksten weer

groetjes Gusta

Aleida zei

Dit vind ik een hele mooie tekst, dus ik heb hem meegenomen. Hij past heel mooi bij je kaartje!
groetjes en bedankt,

Liesbeth zei

Mooi kleurwerk Karin, en bedankt weer voor het delen van je teksten.
Helemaal goed.\
gr. Liesbeth

nicole zei

wow, heel mooi!!
mooi gekleurd en de tekst is heel pakkend!!

Dankjewel voor je kaartje ;)
heel lief!!!!

groetjesssssss

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Prachtig kaartje met een mooie tekst erop!

Groetjes, Jaimie

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
SCHITTEREND kaartje heb je gemaakt
echt heel mooi
groetjes elly

Lia zei

Prachtig weer Karin, supermooi.

groetjes Lia

Ans zei

Geweldig Karin en in dat doosje zit vast en zeker een vergeet me nietje.
Fijne dag verder
Groetjes Ans

Hetty zei

Hallo Karin,

Ik heb net je blog ontdekt.
Een hele mooie kaart. En wat een mooie teksten zeg!! helemaal top! Dus ik heb ze ook opgeslagen.
groetjes Hetty