CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 5 januari 2011

Paars Trappenkaartje

Hello lieve Bloggers,
Paars is eigenlijk niet zo mijn kleur, maar ik heb nog zoveel bloempjes liggen met een paars randje, dat ik besloot deze toch maar eens te gebruiken.
En van een paars bloempje kwam een paars kaartje.
Met een paars ingekleurde stempel en een paars lintje.
Paars, paars, paars... en toch werd het, voor mij althans, een leuk kaartje.



De stempel van Wiff of Joy heb ik ingekleurd met Distressinkt.
Is het geen snoepje?
Met paarse inkt de Swirls aan de zijkanten gestempeld en enkele groene stipjes  met Pearl Pen geplaatst.
Onderaan een kantje gekleefd waar ik een fijn paars lintje heb doorgeweven.

En wat vind je van het tekstje?
Bevalt het je?
Wel dan mag je het gerust
 kopiëren, opslaan als... , plakken in een Worddokument, op formaat maken en uitprinten.


En wat zijn mijn plannen voor deze namiddag???
Eens kijken???
Eureka: ieder van jullie een bezoekje brengen en mijn ogen de kost geven aan jullie nieuwste kaartjes en creaties.
Ik wens jullie nog een hele prettige dag.
Groetjes,

20 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Karin, leuk kaartje hoor zo in paars. Wederom bedankt voor het tekstje. Ik sla ze op voor toekomstig gebruik. Groetjes, Helen

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Prachtig paars :-) kaartje met wéér een leuke tekst !

Groetjes, Jaimie

Linda zei

wat een lief kaartje, prachtig is ie weer
gr linda

jacinta's hobbyhoekje zei

vind hem heel mooi geworden en de tekst ook heel leuk
of hij er bij past.?? tja dat ligt er maar net aan naar wie en waarom je hem stuurt
liefs jacinta
ps zie dat ik meer moooie creaties gemist heb

Anoniem zei

Hoi Karin,

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.

Liefs, Myriam

k@rin zei

hallo karin,

als ik het kaartje voor het eerst zag, dacht ik bij mezelf: wat een grappige stempel.

Ik vind het kaartje dus heel geslaagd.

groetjes karin

nicole zei

geweldig in het paars!!!
is juist mijn lievelingskleur hihi.
leuke stempel zeg!!!
en wat lief van je dat je tekst ook weer vertaalt!!
groetjesssss

Brenda zei

Hoi Karin,

Wat een leuke kaart zeg!
Wat leuk dat je jezelf een scorpal kado hebt gedaan! Groot gelijk heb je! Ik heb er tot op de dag van vandaag geen seconde spijt van dat ik hem gekocht heb. Alleen heb ik een beetje weinig tijd om hem te gebruiken, hoop dat er snel verandering in komt! :-)
bedankt weer voor de tekst stempel! Dank je wel!
Fijne avond, en lieve groetjes Brenda

Mercedes zei

Hallo Karin,

Oh heerlijk een kaartje in het paars, gebruik deze kleur de laatste tijd veel.
Prachtige stempel, en een mooie tekst, heb hem weer even opgeslagen,
Dank je wel,

Groetjes Ans

dientje zei

super kaartje! Ben zo opgetogen van je werk dat zo inspirerend is en wat een plezier om je tutorials te lezen, dat ik me als volger heb opgegeven.
Veel hobbyplezier nog!
Dientje

Anita zei

Karin ik heb even een paar van je labeltjes meegenomen. Ze zijn zo mooi.
Dank voor heet maken en beschikbaar stellen.

Gr. Anita

Deborah zei

Hallo Karin,
Je zou echt niet zeggen dat paars je kleur niet is. Ik vind het echt heel mooi. En zo'n prachtige bloemetjes. Zonde om ze zo lang te laten liggen.
Groetjes Deborah

Marian zei

Heel erg leuk het paars.Super
Groetjes marian

cristel zei

nou mooi paarse kaart hoor ik vind hem weer super
grtjs

Gusta zei

wat een leuke kaart ik hou wel van de kleur hoor.en bedankt weer voor de mooie tekst

groetjes Gusta

Louise zei

Hoi Karin,

Kwam via Gusta op je Blog terecht, prachtig kaarten maak je en wat een schitterende teksten!.

gr.Louise

martina's kaartjes zei

wow, wat een make over van je blog lay out ! ik moest even twee keer kijken of ik wel op de juiste zat ! mooi gedaan, heel sober !
en wat je kaart betreft, zeker geslaagd, ik hou wel van paars, en nog niet zo'n beetje... niettegenstaande ik in antwerpen woon (waar de kleuren rood - wit ) de overhand hebben, ben ik toch vaak verkocht voor paars. Mooi gemaakt !
vele groetjes, martina
x

Stephanie zei

heay heay,

wat een leuk kaartje en een super mooie kleur.
ben net klaar met mijn paarse kaart :P

ga ik zo ff plaatsen

groetjessss Stephanie

Hanny zei

Super leuke kaart Karin Ik vind de kleur paars wel mooi.

Groetjes Hanny.

Karin zei

Hallo Karin :)
Thank you so much for coming to my blog and leaving such nice caring words. I was able to bring my mother in law home from the hospital today, so things seem to be much better. It was a frightening few days.

This card is very cute and I like her in her purple dress!