CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 30 januari 2011

Tutorial Digi’s verkleinen

Lieve Bloggers,
Dit berichtje zal vermoedelijk niet van toepassing zijn voor de meesten onder u, maar ik heb gedurende de laatste twee weken een paar keer de vraag gekregen:

"Hoe verklein jij je digi's?"
en
"Hoe krijg ik mijn digi's op exact X cm?"

Op mijn vraag of ze een fotobewerkingsprogramma hadden werd negatief geantwoord. Dus stelde ik voor om in WORD te werken.
(Het kan zijn dat jouw versie van WORD anders is dan deze waarin ik werk, maar het princiepe is in alle versies gelijk.)

Ik heb, aan de hand van printscreens, een tutorial er over gemaakt en als je interesse hebt kan je die 
HIER
vinden.

Al is het maar voor één persoon onder u nuttig, dan is mijn dag al goed.

Ik wens jullie nog een prettige avond en dank jullie voor elke reactie.
(Ben natuurlijk nieuwsgierig voor wie het enig nut heeft gehad).
Groetjes,

1 opmerking:

Carla zei

Hoi Karin,

En of het nut heeft want jij hebt mij hier heel erg mee geholpen.
Heb je hele uitleg ook opgeslagen in word zodat ik het altijd na kan slaan.
Nog héééééél hartelijk bedankt.

Groetjes Carla