CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 21 januari 2011

Hoezo, verslaafd aan stempels?

Ik toch niet zeker?
Oei, men mag niet liegen zegt men.
Nou, liegen wil ik zeker niet. Dus hier nog maar een bekentenis.
Ik zeg echt niet neen tegen een mooie stempel.
Heb ik toch al verteld dat ik in Veldegem in een hobbywinkel was en die mooie hortensiastempel heb gekocht. Dat was echter de halve waarheid want ik heb daar nog een mooie ontdekking gedaan.
Ze hebben daar ook "Darkroom Door-stempels".
Die heb ik al maanden lang op het oog en wat dacht je?
Mijn favoriete boomstempels van Stampin'Up "Lovely as a Tree" hebben opvolgers gekregen: "Trees" uit de Essentials 2.

Die stempels moest ik gisteren dan ook uitproberen.
Daarbij ben ik weer vervallen in één van mijn vroegere technieken.
Stempelen, inkleuren, maskeren en een achtergrond maken met distressinkt.
Misschien is dit nu niet helemaal jullie smaak maar ik zal de kaartjes, die ik gisteren maakte, toch maar plaatsen.



Ik vind die kaartjes nog altijd mooi om te versturen. Het zijn precies mini schilderijtjes, vinden jullie dat ook?

En nu nog eventjes kijken of mijn Pay-Pal, die ik een tweetal dagen geleden opgestart heb, al functioneert... want ik heb nog iets HEEEEL moois op het oog.
Wie is er nu nieuwsgierig?

Ondertussen heb ik in mijn bloglijst gezien dat jullie allemaal terug fantastische kaarten hebben neergezet. Ik heb echter nog geen tijd gehad om bij jullie allemaal een reactie achter te laten, maar ik zal proberen deze avond mijn schade in te halen, want ik ben benieuwd wat voor moois jullie vandaag terug zullen maken.
Groetjes,

Ik heb jammer genoeg geen passend tekstlabeltje gevonden.
Oh, ja, vandaag verjaart mijn man. Dus moet ik hem proficiat wensen.
Dus, ventje, hier is het:



Groetjes,

14 opmerkingen:

Deborah zei

Waauw, ik vind die bomen héél mooi.
Eerst dacht ik "wat kan je daarmee doen?", maar het is werkelijk prachtig. Het zijn precies echte.
Ben ook verslaafd aan stempels hoor, dus ik begrijp je helemaal...
Groetjes Deborah

Linda zei

Wauw schitterend gedaan en ook zo mooi gekleurd, super. Gefeliciteerd met je mannetje en een fijne dag gewenst
gr linda

Jolita zei

Ik vind ze prachtig, je nieuwe stempels. Zeker in combinatie met de gedetaileerde WOJ-stempels.
Heel mooi gekleurd ook weer!!

Groetjes en fijn weekend,
Jolita

Françoise zei

Karin,
Het zijn weer mooie kaarten geworden, wat je ook doet, of hoe je het doet, ze zijn steeds mooi uitgewerkt !En wat je ventje betreft, geef hem maar een dikke knuffel voor zijn verjaardag !
Kusje,
Françoise

Adrie zei

Hallo Karin,ik kwam via via op je blog,en ben gelijk blijven hangen,en volger geworden.Wat kun jij schitterend inkleuren met distress.Prachtig.Zal zeker nog terug komen op je blog.
Groetjes Adrie

Karin zei

I love your new tree stamps! I love how you make all your stamps and images work together to make those fantastic little scenes on your cards! You have so much patience to do the masking technique :) Happy birthday to your husband, I hope you have a happy celebration!

Michelle zei

Die boom stempels zijn erg leuk, geven net iets extra aan een kaartje.
Het zijn inderdaad net mini kunstwerkjes, mooi hoor!

Unknown zei

Your cards are beautiful Karin! The stamps are great! Shelley

Anoniem zei

hallo Karin,

het zijn weer prachtige kaarten en zo mooi ingekleurd.
Proficiat met de verjaardag van je mannetje.
lieve groeten Monica

manuela zei

Hallo Karin
wat mooie kaarten heb je gemaakt
en zo mooi ingekleurd en ik Ben ook verslaafd aan stempels hoor, dus ik begrijp je helemaal...
Proficiat met de verjaardag van je mannetje.
Liefs
manuela

martina's kaartjes zei

Dit is mooi ! zeker geslaagd !
groetjes, martina
x

Lia zei

Prachtige kaartjes met inderdaad supermooie stempels en uiteraard gefeliciteerd met je mannetje, spannend wat jij met Paypal gaat kopen?

Groetjes Lia

Hanneke zei

Het zijn inderdaad net schilderijtjes!! Prachtig hoor!

Hoe plaats jij trouwens die tekststempels? Ik had er ook een gemaakt die ik wilde delen maar dan is hij een beetje wazig als je hem opslaat. Ik heb hem in word gemaakt en dan met print screen in paint gezet om er een foto bestand van te maken. Doe jij het anders? Alvast bedankt Karin!

Groetjes,
Hanneke

Helen zei

Heel mooi; inderdaad net schilderijtjes. Proficiat met je man. Groetjes Helen