CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 13 januari 2011

Vouwkaartje

Oef, de technieker is buiten.
Welke? Ja, deze voor mijn internetverbinding.
Gisteren kreeg ik problemen met internet... geen verbinding... Wou ik mijn dochter bellen... geen verbinding. Dan maar GSM genomen en mijn provider opgebeld.
Ik kreeg een lieve dame aan de telefoon die mij beloofde deze morgen een technieker te sturen. En nu mag ik "Telenet" ook een complimentje geven:
Puik gedaan. Karin kan weer internetten. Mijn dag is weer goed.
Blijkbaar was er een storing op mijn modem zodat internet af en toe uitviel.
En nog iets leuks van deze morgen is dat ook Taxipost gekomen is met een pakje.
Wat daarin zat?
Neen zo nieuwsgierig mag je nu niet zijn. Ik moet eerst nog een foto nemen en dan verklap ik jullie wat ik mezelf cadeau heb gedaan.
Mijn kaartje voor vandaag heb ik gisteren gemaakt en deze morgen het zonnetje afgewacht... dat maar niet kwam... om een foto te nemen.
Dan maar mijn instelling op "bewolkt" gezet en dit is het resultaat.


De filigraanvlinder en het hartje geven dit kaartje een beetje Glitter en Glamour


Op de tag heb ik een gouden Rub On van LaBlanche geplaatst nadat ik eerst met distressinkt een achtergrondje heb gestempeld.


Geen zon deze morgen voor dit Zonnige verjaardagskaartje.
Dus heb ik er maar zonnestraaltjes erbij "gepaintshopt".

Alles ingekleurd met Distressinkt

De swirl, bloemen, vlinders zijn Creatables van MD
en het boordje is gemaakt met een MS-pons.
Dit alles heb ik met Pearl Ex bewerkt zodat er een mooie glans op ligt.


Mijn onderstaande tekstjes heb ik gebruikt op dit kaartje.

Wil je ook iemand een zonnige verjaardag wensen?
Wel dan zijn deze tekstlabeltjes misschien iets voor jou.



En deze avond zal ik jullie allemaal een bezoekje brengen. Ik ben benieuwd wat voor moois ik gisteren gemist heb.
Tot deze avond,
Groetjes,

Challenge:

 

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele leuke kaart, ik heb deze vorm ook al gebruikt. Ik heb je tekstjes meegenomen, bedankt !
grtjes
Christa

Gusta zei

ooo wat moeten wij toch zonder internet haha ik zou mij geen raad weten hoor.maar je kaart is weer erg mooie. en ik ben benieuwt wat je je zelf kado gedaan hebt hoor
en wat leif dat je je teksten toch elke keer met ons deelt

Groetjes Gusta

Anoniem zei

Oh Karin dit is een prachtige kaart!!

Bestaat hier een patroontje van?

dit is een waauuwww.
Ik ben bezig met een mannenkaart die deze avond nog op de bus moet,
helaas ,
ik doe er maar beter mee voort hihi

Groetjes
Tine
Ps ik kom deze avond bij jou nog zeker eens langs

Hanny zei

Oooooo, Karin wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Groetjes Hanny.

cristel zei

o ik vind hem weer super en speciaal
grtjs

Liesbeth zei

Mooi Kaartje weer Karin.
En ......ze zijn weer opgeslagen je mooie teksten.
Geweldig.
gr. Liesbeth

Françoise zei

Met de zon, of met regen, het doet er niet toe hoe je het doet, maar je kaartje ziet er heel mooi uit !
Kusje,
Françoise

Ans zei

Kom je even een compliment brengen voor zo'n schitterende kaart. Jammer dat er geen zon was bij jullie, maar die was vandaag hier.
Ben natuurlijk ook benieuwd wat Taxipost heeft gebracht voor je. Maar dat horen we vast nog wel.
Fijne avond verder.
Groetjes Ans

Brenda zei

Hoi Karin,

Ik kom je even vertellen dat ik deze kaart weer erg mooi vind!
Gelukkig ben je weer online, en kunnen wij weer van je mooie creaties genieten! Bedankt voor de mooie digi's! Fijne avond en tot snel. Lieve groetjes Brenda

Linda zei

Wauw dat is weer een mooie, je bent ook besmet geraakt met het challenge virus hè LOL
gr Linda

martina's kaartjes zei

wat een mooie creatie heb je daar gemaakt ! die vlinders blijven leuk ! super
groetjes,
matina
x

Marian zei

Je kaart is heel erg mooi. Gewoon ook een geweldig model
Groetjes Marian

wilma zei

Hallo Karin,

Wat weer een leuke kaart heb je gemaakt. En ja dat is lastig hé als het internet weg valt. Heb daar zelf ook erg veel last van gehad.

Groetjes, Wilma

Christina zei

Een schitterende kaart weer Karin!!
Groeten Kristel

Louise zei

Prachtige kaart heb je gemaakt en wat een schitterende tekst.
Ja we kunnen toch echt niet zonder internet van de week had ik al al problomen bleek mijn Router kapot te zijn, dus gauw maar een nieuwe gekocht.

gr.Louise

Mel X zei

Fabulous. Love the design.

Thanks for joining us this week at the Secret Crafter. Good luck.

Mel X

Helen zei

Mooie kaart weer, heb de tekstjes weer meegenomen voor toekomstig gebruik. Dank je wel. Groetjes
Helen

jacinta's hobbyhoekje zei

goh wat is die weer mooi geworden zeg
zie dat ik meer mooie creaties gemist heb maar had het wat druk hahahaha

liefs jacinta

Karin zei

This might be the most beautiful card you have ever made! I LOVE this, it is over the moon pretty :) My favorite for sure!

Cheryl zei

This is so pretty! I love all the details.

Thank you for joining our “Anything with Wings” challenge at Sentimental Sundays . We hope to see you again this week.

~Cheryl~

Emma (metalicbutterfly) zei

very clever fold loving the amazing diecutting...

Thanks for joining this weeks fancy folds challenge at Allsorts

Emma xxx

Kiki zei

Wow, this is fantastic. Love the colors and all the details!

Thanks so much for sharing with us at SAM.

Hugs, Kiki