CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 15 januari 2011

Work in Progress...

Hello lieve bloggers,
Na mijn berichtje van gisteren wil ik mij toch eventjes melden.
De Scor-pal heeft al zijn goed werk geleverd.
Wat ik anders met lat en potlood meet en ril, gaat nu als een fluitje van een cent, zonder lat en zonder potlood en in plaats van 45min. nu in 10 minuutjes.
Maar.... toch ben ik nu druk bezig met het verwerken van iets wat jullie misschien... morgen te zien krijgen.
Hier alvast een paar voorsmaakjes.





Zo, dat weten jullie nu ook alweer.
En nu vlug boodschappen doen, als ik deze avond en morgen eten op tafel wil brengen.
Tot later... en ik ben al nieuwsgierig naar jullie reacties.
Groetjes,

Oh, ja, en het tekstje hebben jullie nu toch al gezien.
Daarom zal ik het hier nu al te grabbel gooien.


Daaaaag,

5 opmerkingen:

Gusta zei

ooooo wat maak je me nieuwschierig
en wat heb je gave spullen gekocht.ik heb ook zins kort een scor-pal gaaf ding he.en bedankt weer voor je gave teksten

groetjes Gusta

Marian zei

Spannend
Groetjes Marian

Mercedes zei

Nou , inderdaad je maakt ons echt nieuwsgierig, maar wauw gave spulletjes gekocht.
Sinds niet zo heel lang ook een score pal, en het gaat allemaal nu zoveel sneller en vooral makkelijker.

Dank je voor het tekstje, ik heb hem weer opgeslagen.

Groetjes Ans

Unknown zei

Looks like is going to be gorgeous!

Het zonnetje in huis zei

Hallo karin,

Ok, scor-pal is dus sneller dan ons lat en rilpen is :-)

je maakt me wel benieuwd wat je daar bent aan het uitspoken hoor.

Leuk tekstje !

Groetjes, Jaimie