CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 9 januari 2011

Rood, zwart en wit.

Niet wat ik wou, dit kaartje, maar het krijgt toch een plaatsje hier op mijn blog.
Al was het maar om te zeggen dat ik de zwarte fotokadertjes gevonden, nu ja, gekocht, heb tijdens mijn shoppingtrip eergisteren met mijn kleindochter. We hebben alle Actions(3) in de onmiddellijke buurt van Oostende afgereden maar dat was het enige dat ik vond.


De witte ondergrond heb ik door mijn CB gehaald, er een gouden tekstje met WOJ-stempels op geembossed en enkele rode spikkels met de Pearl pen op geplaatst.
Een wit lintje boven en onder, maar de Tacky glue droogde razend snel zodat ik het niet meer kon verplaatsen om het recht te krijgen.
Enfin, "moeders mooiste" is het zeker niet geworden.
Misschien maak ik nog eens een dergelijk kaartje en wordt "een lelijk eendje" een "mooie zwaan".
Kunnen deze twee tekstlabeltjes jullie wel bekoren?
Zo ja, neem ze dan mee en maak er een "Hoera" kaartje van.






Nog een fijne dag voor wie aan de knutsel gaat en voor wie gaat werken, maak er het beste van.
Challenge: Paper Play
Groetjes,


10 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

pas hoor, want lelijke eendjes worden mooi zwanen :-)

Ik vind dit een schoontje hoor en dat het niet recht genoeg hangt, ppff, zo zie je dat het met de hand gemaakt is ! Leuk toch :-)

En weer een leuke tekstjes hoor!

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

mooie, elegante kaart !
nog een fijne zondag, groetjes, martina
x

Deborah zei

Oke, ja, het lintje hangt niet recht... Toch vind ik het echt wel een hele mooie kaart hoor!
Modern, sober en echt stijlvol.
Misschien denk er je er wat later ook nog zo over....
Groetjes Deborah

Linda zei

Haha dat komt omdat we kaartenmakers zijn, we zijn soms te perfectionistisch joh, als je hem aan iemand op zou sturen zou die het waarschijnlijk niet eens zien. Zo gaan al mijn "mislukte" kaartjes naar mijn tante Ineke, en die vind ze allemaal even mooi hoor.
Het is een chique kaartje geworden hoor.
gr linda

Marian zei

Het is een moderen outlook geworden. jammer dat het niet recht is. Maar soms heb ik dat ook dat het op de foto scheef lijkt weet dan niet hoe ik het goed op de foto moet krijgen
Groetjes Marian

Brenda zei

Hoi Karin,

Helaas kan niet alles gaan zoals je graag zou willen, ik vind je kaartje erg leuk geworden. Zelf heb ik ook wel eens dat iets niet helemaal is zoals het is, dan denk ik volgende keer beter!!
Ik ben weer erg blij met je tekst en heb hem gelijk opgeslagen!
Weer heel erg bedankt voor de berichtjes die je bij mij hebt achtergelaten!
Fijne dag nog en lieve groetjes
Brenda

cristel zei

nou ik vind het toch een mooie zwaan hoor een elegant kaartje
grtjs

Ans zei

Hallo Karin,
wat lief van je om een tekst te maken, maar het is niet helemaal goed. Er moet staan:
I dag kan være litt mer
Ben benieuwd of je hier iets mee kunt.
Groetjes Ans

stempelfreaks zei

Ik vind het wel een prachtig kaartje geworden. Bedankt ook elke keer voor je lieve berichtjes bij onze kaartjes.
Groetjes Astrid & Larissa

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

That's absolutely gorgeous Karin!!! Great job!!! Thanks so much for visiting my blog and entering my blog candy.

I hope you will return ...

big hugs for you...Claudia