CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 8 januari 2011

Bekijk het leven van de zonnige kant.

Wintertijd, groot jolijt!
Soms met gevolgen.
En dan loop je al hinkend de lente in.


Voor dit kaartje gebruikte ik een WOJ-stempel die ik inkleurde met Distressinkt.
Het achtergrondje heb ik verkregen door "Wee" te maskeren en met een gescheurd reepje papier bergen, hemel en gras te distressen.
De struikjes heb ik met StazOn gestempeld. Daarvoor gebruikte ik de SU-stempel
"Lovely as a Tree".
Een Creatable Swirl, enkele bloemen en een Sol-sleutel charm benadrukken de tekstlabel.
Ik hoop slechts dat ik dit kaartje aan niemand moet versturen.

Ik wens iedereen die vandaag een bezoekje brengt aan mijn blog een fantastische dag. En.... als het je je niet zo 100% goed voelt, denk eraan:
"Look at the bright side of life".

Groetjes,

16 opmerkingen:

Linda zei

Wat een leuk kaartje, die tekst past er zo leuk bij
gr linda

Trudy zei

Dat is weer een prachtige kaart geworden Karin!
Groetjes van Trudy

martina's kaartjes zei

hele leuke kaart ! ben fan van deze collectie van Whiff Of Joy.
mooi gemaakt,
liefs, martina
x

sofietjes handwerken zei

Dat is een heel erg mooi kaartje wat je daar hebt gemaakt.
En ook heel mooi ingekleurd.
Groetjes sofie

Christina zei

Dat is weer een schitterende kaart Karin! Super!
Groeten Kristel

Marian zei

Je kaart is echt wel leuk.
Mooi gedaan zo
Groetjes Marian

Karin zei

I love the way you combine images on your cards...Just using the tops of the trees from that set is so smart of you :) Have a great weekend!

Brenda zei

Hoi Karin!!
Eindelijk heb ik weer tijd om je blog te bekijken! Je hebt het weer leuk veranderd! Je kaart is weer super leuk!
Fijn weekend en ik ga snel even je andere creaties bekijken!
Lieve groetjes,
Brenda

nicole zei

ik wilde eigenlijk vandaag de pc niet aanzetten, maar toen herrinnerde ik mij dat ik beloofd had te komen kijken. En daar had ik dan ook echt weer zin in. En niet zonder reden zie ik. Wat een leuk kaartje.
Zo mooi ingekleurd (meot ik nog veel leren) en die achtergrond, supermooi zeg!!!

groetjesssss

Gusta zei

wat een leuke kaart weer zeg. echt super ook de tekst. dank je wel hier voor

groetjes Gusta

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Wat heb je dat leuk gedaan zo met die achtergrond, knap hoor! leuke kaart en inderdaad hopelijk moet die nooit de postbus in hé :-)

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

Hi Karin! What a cute card, I love the image! Shelley

Welkom bij Happy Stamper zei

hahahhaha wat een leukerd zeg, heel erg lief gedaan.

Lieve groetjes
Angelique

cristel zei

prachtige kaart vind vooral de stempel echt heel erg super
grtjs

Andrea zei

so pretty!

Karin zei

Bedankt voor het meedoen met de challenge van Double Dutch! Je heb een mooie kaart gemaakt!