CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 17 januari 2011

Doosje voor Valentijn?

Hello lieve Bloggers,
Dank voor jullie lieve reacties op mijn vorig berichtje. Die hebben mij terug veel plezier gedaan.
Hetzelfde aquarellpapier van gisteren heb ik gebruikt om nog een werkje te maken.
In plaats van een kaft, heb ik een deksel gemaakt, zo wordt het toch weer eens iets anders.
Het deksel heb ik gemaakt met karton dat ik buiten en binnen heb beplakt met scrappapier van "Eline's Huis". 


Ik heb de drie lagen met een Nestabilitie in een keer door mijn CB gedraaid zodat ze zeker op de juiste plaats zouden zijn.
Tussen het bovenste papier en het karton heb ik een stuk acetaat gekleefd.


Het geheel een beetje frivool gemaakt door speels met kantjes om te gaan en bloempjes te gebruiken.
Daarbij gebruikte ik nog een gouden transparante vlinder en een eigen tekstlabeltje


 Als ondergrond heb ik een stuk karton beplakt met rood fluweel.
Het labeltje in het doosje is het uitgestanste deeltje papier van het binnenste van het deksel.
Een labeltje met "Love Always" maakt het geschikt als Valentijncadeau.


Je kan het doosje (12/15cm) vullen met rode theelichtjes of iets waar jouw Valentijn van houdt.

Ik hoop dat jullie ook dit doosje leuk vinden.
en het tekstlabeltje heb ik speciaal gemaakt voor theelichtkaartjes.
Wil je het?
Hier is het dan, direct uit de grabbelton:

Groetjes,

Challenge:
Lexis Creations
Secret Crafter

21 opmerkingen:

Christina zei

Dat is een werkelijk superrrr mooi doosje geworden Karin!
Groeten Kristel

Liesbeth zei

Wow Karin, wat een mooi Valentijnkadootje zo.
Erg mooi gemaakt, en dank je weer voor het delen van je mooie tekstjes.
gr. Liesbeth

nicole zei

wauw, wat ben je toch weer creatief bezig geweest zeg!!!
het is zo prachtig geworden allemaal.
Ik vind je boek heel mooi en nu dze weer met waxinelichtjes, echt super!!!
enne ik heb je tekst deze keer ook meegnomen :), dankjewel daarvoor!!
Ik ga van de week ook lekker aan de freubel hoor!
veel plezier met knutselen, groetjesssssss

Brenda zei

Hoi Karin,

Wat een onwijs leuk doosje heb je gemaakt zeg! Erg leuk met het papier van Eline's huis. Staat leuk met de rode waxinelichtjes.
Ik heb de digi weer opgeslagen hoor, erg bedankt.
Lieve groetjes Brenda

Françoise zei

Je bent echt wel weer goed vertrokken hé ! Mooie créatie weer !
Kusje,
Françoise

jans zei

wat een mooie creatie en bedankt voor je tekst weer heb hem mee genomen grt jans

jacinta's hobbyhoekje zei

kei mooi zeg
en dat boek hieronder ook
tja nu kan ik maar 1 ding zeggen
geef ons gauw de uitleg ervan of staat hij al op hj???

liefs jacinta

Eveliene zei

Hoi karin

prachtige creatie heb je ermee gemaakt
En wat een leuke details heb je erbij gebruikt
Ik heb er weer ontzettend van genoten
Kijk alavst uit naar je volgende project


creatieve knutsel groetjes Eveliene

Trudy zei

Wat een prachtig doosje Karin!!
Groetjes Trudy

Anita zei

Wat een beauty Karin en bedankt voor je tekstje

Gr. Anita

Karin zei

This box is so pretty! Love the window and the lace too :)

anneke's creaties zei

hoi karin,

wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt, heel erg mooi papier en elk detail klopt ook zo mooi, en dan die tekst, echt suuuuuuuuuuuuper, hartelijk dank dat je deze met ons wilt delen, ik heb hem gelijk opgeslagen en ben natuurlijk ook volger geworden, zodat ik je vaker kan gaan bezoeken.

groetjes anneke

Unknown zei

That is gorgeous Karin!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Wat een geweldige creaties wéér !!
Zo origineel en stijlvol, gewoon knap hoor!!

Groetjes, Jaimie

Linda zei

Wat is ie prachtig geworden, heel leuk om zo cadeau te geven.
Je vraagje over de challenges, dit is zoals ik het doe. Challenges waar ik aan mee doe ben ik ook volger bij, dus als er een nieuwe challenge komt kijk ik eerst of ik hem leuk vind en dan schrijf ik hem op in een schriftje watbij de computer ligt, ik schrijf dan blognaam (in het kort) het thema en de uiterste inzenddatum op. Als ik heb meegedaan kras ik hem door in mijn schriftje en soms kun je challenges ook combineren (dat vind ik ook een hele uitdaging en leuk om te doen). Ik heb op mijn blog "mijn lijst met blogs"staan en dan zie je altijd wanneer er een nieuwe challenge is, dan kijk ik of er al prijswinnaars zijn genoemd (in een vorig bericht) zoniet dan volgt altijd later een aparte post met prijswinnaars. Want bij sommige challenges komen de prijswinnaars een paar dagen na de nieuwe challenge pas op het blog. Ohhhhhh en na een tijdje weet je precies wanneer de prijswinnaars erzijn hoor hihi. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
groetjes Linda

Glenda Atkins zei

What a beautiful tea-light box, you did a fabulous job on it. Love it!. Thanks for joining us a Lexi's Creations challenge #31. Good luck!

cristel zei

ik vind hem gewoon super je doosje maar hoe maak je dat eigenlijk
grtjs

Jane (Carroll's Creations) zei

Beautiful "With Love" card

Thanks for joining us on Secret Crafter Saturday Challenge :)

Hugs Jane x
SCSC DT

Gusta zei

hij is weer schitternd echt een lust voor het oog.

Gr Gusta

Astrid zei

Jeetje Karin,
Wat een gaaf doosje/boekje heb je gemaakt zeg, echt sjiek hoor !!

groetjes Astrid

Nicole zei

Jeetje Karin wat een super doosje in vorm van een boek!!

Liefs Nicole