CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 23 januari 2011

Geloof, Oprechtheid, Vreugde... hier zijn ze.

Soms vraag ik mij af:
"Waarom zijn de dagen zo kort"
of word ik trager?
Het heeft waarschijnlijk met het weer te maken.
Je kan niet ten volle genieten van het daglicht, het is vroeg donker en met de lamp werken gaat niet zo prettig.
Maar bij mij glinstert het overal. (vertel ik je straks hieronder)
Gelukkig lengen de dag.

Ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor de lieve opmerkingen die jullie maakten op mijn berichtje van gisteren.

(En... ik heb jullie lieve reacties aan mijn man verteld, zonder veel omhaal natuurlijk, anders wordt hij nog verwaand en dat moet ik ten alle koste vermijden, maar 'k heb juist genoeg gezegd om te laten merken dat hij dat nog af en toe mag doen, ha, ha.)
Zo en hier zijn dan de rest van de Sugar Nellies die ik gemaakt had.
Gisteren hadden jullie al Grace,
vandaag zijn


 Faith

Verity

en

Joy

aan de beurt.

Voor Joy had ik iets extra's op het oog.
Ik wou ze laten zitten tussen bloemen.
Daarvoor heb ik een maskertje gemaakt en met een WOJ-stempel de bloemen erachter geplaatst.

Ondertussen ben ik al bezig met een andere stempel en met "Sternenstaub".
Nu gouden "Staub" heb ik overal... mijn werkblad, mijn bodem, mijn kleren... alles ligt onder het gouden stof.
Ikzelf glinster van een uur ver.
Als het zo verder gaat dan eten we vanavond goudglinsterende aardappelen en....
'k denk dat ik 's avonds in het donker maar niet meer buiten ga anders denken de mensen dat er een reuzegrote gloeiworm aan de wandel is.

Ik wens jullie allemaal nog een heel prettige zondag.
En maak er een "gouden" dag van.
Groetjes,

Challenge

18 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een schitterend kaarten heb je gemaakt Karin!
Heel mooi ingekleurd ook!
Groetjes Trudy

Linda zei

Haha gloeiwormpje, je kaarten zijn weer toppie. Wat een mooie meisjes zijn het, ze zijn net echt.
gr linda

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

LOL...karin glanst :-)

Maar wat een mooie en véle !! kaarten heb jij gemaakt ség, ik denk niet dat jij trager gaat hoor ,hihi, het zal het weer wel zijn, dat niet mee wil werken, het is echt rotweer hé, zo triest buiten nu, bah !

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

wow, jij gaat als een trein !! knap gemaakt hoor !
groetjes, martina
x

Andrea zei

hahaha, nou die gloeiworm wil ik wel zien hoor, lijkt mij geweldig
maar je kaartjes zijn ook geweldig, jeetje wat heb je hard gewerkt
en wat een leuke stempels
groetjes andrea

Deborah zei

Hahaha, wat een grappig bericht.
Ik vind jouw stempels vooral heel mooi ingekleurd! Je hebt nogal wat werk gehad zeg...
Zo zie je maar, met dezelfde stempels kan je veel verschillende dingen doen!
Groetjes Deborah

Françoise zei

Ha....ha....glimwormpje, zal wel na al die mooie kadootjes, van je zelf en je man ! Maar niet te min, je kaarten zijn er mooi door !
Fijne zondag !
Kusje,
Françoise

Helen zei

Hoezo traag, ik ben blij als ik een kaartje of twee af heb per dag. Dit zijn weer hele mooie kaarten geworden. Ik vind de stempels ook erg mooi; het zijn net poppenkinderen. Groetjes Helen

Bep zei

Hoi Karin,

Wat een boel kaarten heb je weer gemaakt en dan moet je maar op de koop toe nemen, dat je onder de glitters zit en dan nog wel GOUD hahahaha.

Gr...Bep

Gusta zei

werkelijk schitterend karin

Groetjes Gusta

Jolita zei

Wauw!! Het zijn echt prachtige kaarten Karin.
Nog een glanzende zondag gewenst :-).
Groetjes, Jolita

Carla zei

Hoi Karin,

Wat zijn ze schitterend , fantastiche kaarten en schitterende stempels.

Groetjes Carla

Marian zei

Mooie meisjes koppen, maar ze zijn ook super gekleurd
Groetjes marian

Christina zei

DIe zien er prachtig uit Karin! Supers!
Groeten Kristel

Liesbeth zei

Ik zou niet kunnen zeggen welke de mooiste is, ze zijn allemaal even mooi.
En wat een berg werk heb je verzet zeg.
pffff.
gr. Liesbeth

Lori Rider zei

Beautiful work - I love them all! Thanks so much for playing along with the OCC!

Ans zei

In één woord: schitterend alle drie. Karin, je bent een echte kei.
Groetjes Ans

Jennifer Rzasa zei

Karin, your coloring is just beautiful! Thanks for joining us at Our Creative Corner!