CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 22 januari 2011

Een dag vol verrassingen ♫♪♫♫♪

Ja.... wat moet ik nu allemaal vertellen?
Er is gisteren, op hobbygebied, zoveel gebeurd bij mij dat ik echt niet weet waar eerst bij te beginnen. En ik moet zeggen: allemaal leuke dingen.
Oh, ja:
1° mijn ventje wenst jullie te danken voor zijn gelukwensen die hij gekregen heeft. 
2° Een pak(je) dat ik besteld had, jullie weten wel: januarimaand = soldenmaand, is gisteren aangekomen. Iets van 100% naar 50% afgeprijsd mag je toch niet laten liggen, nietwaar?
Papier, papier en nog eens papier.
3° Mijn Pay-Pal was gisternamiddag geactiveerd en heb dan ook vlug mijn wens, nou ja, gedeeltelijk, kunnen realiseren.
4° In plaats dat ik mijn man een verjaardagscadeau geef, komt hij naar huis met cadeautjes voor mij.
Zo en nu komen de fotos. Jammer genoeg niet 100% want de weersomstandigheden zijn momenteel niet ideaal om deftige fotos te nemen.

Van punt 1: heb ik geen foto. (ha, ha)
Van punt 2 wel:
Scrappapier in alle geuren en kleuren...
Een papier blok van Prima Marketing
Een CB folder
en een busje Utee
is dat geen wondermooi zicht???

Punt 3.
Waarom heb ik Pay-Pal geactiveerd? Gewoon om de Sugar Nellie stempels te kunnen kopen want met bankoverschrijving lukt het niet.
In de tijd tussen activatie en bestelling waren de rubber stempels al niet meer te verkrijgen. Dus heb ik mij tevreden gesteld met Digis.
Eerst natuurlijk de kat uit de boom gekeken en de staande Faith, Grace en Verity gekocht. De zittende Joy moest ik natuurlijk ook hebben.
Ik had al mijn plan in mijn hoofd... misschien kan ik de staande bijsnijden?
En 10 min. later waren ze netjes in mijn postvakje ter beschikking.
Opgeslagen... naar grootte bewerkt in mijn PSP, geprint en ingekleurd.
Ik moet op dit kaartje wel nog het een en ander bijvoegen denk ik, of... laat ik het zo?

Van diezelfde Digi heb ik enkel het hoofdje genomen en vergroot in PSP.
Het werd dan ook een vierkant kaartje.
De achtergrond heb er op gestempeld door het hoofdje te maskeren = een tweede maal uit te printen op gewoon printerpapier.
In de hoeken heb ik een paar Creatables en bloempjes geplaatst.

Eén digistempel, twee uitvoeringen ervan.

Vandaag kregen jullie GRACE, morgen komen de andere aan de beurt.
Nu moet ik echter wel zeggen, dat ik meer houd van echte stempels dan van digi's. Het afprinten van een digi vind ik minder geslaagd dan een stempel met inkt. En ik geloof dat mijn man het daarmee eens is, want...
ik kom nu op het laatste punt:
Punt 4
Ik had in Veldegem Sternenstaub gezien, een heel fijn embossingpoeder, maar dat was niet meer voorhanden en zou gisteren terug ter beschikking zijn.
Wie komt gister avond met een stralend gezicht de woonkamer binnen?
Hoe raad je het: mijn man...
heeft ie dat doosje Sternenstaub mee en.....
twee stempels die hij mooi vindt.

Ik mag nu wel zeggen:
«MIJN MAN HOUDT VAN DE HOBBY DIE IK HEB.»

Geen wonder dat ik niet meer aan het huishouden toe kom.
Ik kan altijd nog als reden geven:
“Mijn man dwingt mij tot stempelen“ (leuk hé, zo'n reden te kunnen aanvoeren)

Zo, nu zal ik toch nog eventjes verder doen met iets anders dan Bloggen.
Ben bijna 45 jaar getrouwd en zou er toch nog een paar jaartjes willen bijdoen.
Ik wens jullie nog allemaal een fantastische dag.
Voor mij kan ie niet meer stuk.
☼ ☼ ☼ ☼

Groetjes,

10 opmerkingen:

Françoise zei

Ha, ha..... Wie wordt er daar verwend ? Amai zeg.....zo'n mooie kadootjes.....verkrijg ik niet van de mijne zulle ! Geef je ventje noch maar een dikke kus bij ! Hopelijk had jij toch ook nog wel een klein kadootje voor je ventje !
En hop.....aan het werk nu maar ! Verwen je volgers.....hi....hi....hi....!!!!
Kusje,
Françoise

Liesbeth zei

Wat een leuk bericht en prachtige kaartjes heb je gemaakt met de stempel.
Ben er ook mee bezig geweest ze te bestellen, en eerder al met paypal maar daar ging het fout met het betalen.
Ga het toch nog eens proberen, ik vind ze ook zo leuk.
En.....mijn man heeft het zo druk druk druk, zou het misschien wel willen maar komt er niet van.
\Dus doe ik het zelf maar, maar wel leuker zo'n initiatief.
gr. Liesbeth
ben al benieuwd naar je andere.

Ans zei

Wat een heerlijk verhaal Karin! Heb er enorm van genoten. Vooral ook de manier waarop je het allemaal vertelt. Een geweldige man heb je. Houd hem maar in ere. Ik weet niet wanneer je de 45 jaar volmaakt, maar ik wens jullie allebei een geweldige dag en ik wens jullie toe dat de 50 gehaald worden.
O ja, heb natuurlijk ook naar de kaarten gekeken. Persoonlijk vind ik die met het koppie het mooiste.
Fijn weekend verder.
Groetjes van Ans

nicolet zei

Oooh Karin, dat is toch heerlijk zo´n dag!! Kan me voorstellen dat je nu popelt om te beginnen!! Veel plezier ermee!!
En je kaartjes zijn ook weer schitterend!
Groetjes Nicolet

moby_dick zei

hallo Karin,
wat prachtige kaarten zeg , dat hoofdje vindt ik het mooiste, ik wou dat ik dit ook kon.
je bent wel erg goed verwend geweest van je man, jij hebt er een uit de duizend , daar mag je blij mee zijn
nog een fijne dag en tot een volgende keer

Adrie zei

Hallo Karin. Nou jouw dag was beter dan de onze.Eerst mijn hobbylamp kapot , en daarna de pc van mijn man.Wees maar blij met een man die achter je hobby staat,mijn man koopt voor mij vaak hobbyspullen in Amerika en Engeland.Dus daar ben ik ook heel blij mee,dit verkoop ik weer op hobbymarkten.(nadat ik zelf eerst mijn slag geslagen heb.)Je kaarten zijn heel mooi,en ik zou die groene zo laten,prima zo.
Groetjes Adrie

martina's kaartjes zei

wat ben jij een gelukzak zeg !!! leuk en ineens aan de slag met je nieuwe spullen.... wow,
knap gemaakt,
veel plezier,
groetjes, martina
x

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Oh jij hebt ne créme van een man, maar denk dat hij met u ook niet te klagen heeft hé :-)

En wat een leuk papier heb je nu bij , leuk ség!!

Tja en die kaartjes, die zijn wéér héél mooi geworden hé!

groetjes, Jaimie

Helen zei

Wat een leuke dag heb jij gehad. Ik heb ook al naar die stempels zitten kijken, vind ze erg mooi, maar ik probeer mijn goede voornemen te houden om even geen nieuwe dingen te kopen (ik weet niet hoe lang dit gaat duren....)
Groetjes Helen

Gusta zei

nou ik ben even een dag en een nachtje weg geweest maar, jij hebt weer een hoop op je blog staan zeg.wat een gave spullen heb je gekocht en gekregen van je mannetje.dat zou die man van mij nou nooit doen.ik heb weer genoten van je mooie creaties en je heerlijke verhalen.

groetjes Gusta