CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 7 januari 2011

Een voorsmaakje voor morgen

Vandaag wou ik een kaartje plaatsen, maar de kwaliteit van de foto viel zo tegen dat ik beslist heb om het morgen opnieuw te proberen.
Ik wacht en hoop dat het morgen een heldere dag wordt.
Het was vandaag echt een sombere, triestige, regenachtige dag. Echt een dag om "down" van te worden.
In afwachting zal ik hier maar een glimp laten zien van mijn tekstlabeltje.


Heb je een kaartje in de maak waarop deze tekst past?
Grabbel het dan alvast maar.

Groetjes,



8 opmerkingen:

Marian zei

lEUK HOOR AL DIE TEKSTEN.
SLAAT ZE OP OM MISSCHIEN TE GEBRUIKEN.DANKJEWEL HIERVOOR
GROETJES

Liesbeth zei

Leuke toepasselijke tekst, ik heb hem ook opgeslagen.
dank je wel voor het delen.\gr. Liesbeth
ps.ben benieuwd naar het kaartje

nicole zei

wordt nieuwsgierig naar je kaartje :)
ik ben zelf heel positief ingesteld en heb ook niet echt reden om droevig te zijn, maar van het weer zou je het idd wel kunnen worden.....
maar ach lekker binnen zitten en freubelen, dan zijn wij toch altijd blij :) ?
tot morgen!!

Anoniem zei

hallo Carin,
ik kom je hier twee maal bedanken,
voor de hele mooie reaktie op mijn bloempotten, amai ik moest er even van blozen...
Eigenlijk heeft het mijn dag goed gemaakt.

Ik wil je ook bedanken voor de hele mooie tekst!
met deze tekst maak je twee maal mijn dag goed,
ik kon die tekst vandaag heel goed gebruiken

Dankjewel!!!
Tine

Aleida zei

Jammer van je foto, maar wat in het vat zit, verzuurt niet.
Bedankt voor je tekststempel, ik heb hem opgeslagen.
groetjes,

Ans zei

Kom morgen in de loop van de dag wel eens even bij je kijken. Ik ga toch niet weg, want er wordt hier een centimeter of 25 sneeuw verwacht. Dus kom maar op met je nieuwste creaties.
Trusten voor straks
Groetjes Ans

Unknown zei

Karin, that looks great! Can't wait to see it all. Shelley :)

Sabina zei

Hello,
a very nice card!