CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 18 januari 2011

Nog een leuk doosje

Nog maar een doosje gemaakt.
'k Had laatst 3 "accordeons" gemaakt met mijn Scor-pal en dit is het laatste dat ik nu verwerkt heb.
Boven op het deksel heb ik heb ik een stempel van WOJ ingekleurd met distressinkt, gemaskerd en daar een zwerm vogels op gestempeld.
Met die gouden rub-on vogel van LaBlanche heb ik het "Magische" willen voorstellen.

De tekstlabel op de bodem van de doos heb ik gemaakt door in Word met Wordart te werken, en uitgestanst met Nestabilities.
In het midden een tekstje gestempeld en geembossed met goud embossingpoeder.


  Als jullie het niet zien zitten om deze cirkels te maken in het programma Word, heb ik er hier een paar geplaatst in 3 kleuren.




Ik heb heel lieve berichtjes gekregen i.v.m. mijn boek en doosje. Ook de vraag hoe ik ze maak.
Misschien plaats ik er in de toekomst een tutorial over als ik er nog eentje maak.
Ik wens jullie nog een leuke namiddag en een hele prettige avond.
Groetjes,

Challenge:



18 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt Karin.
Groetjes Trudy

Linda zei

Hij is weer prachtig Karin, ook die hoekjes doen het erg mooi erbij.
groetjes en fijne avond Linda

Aleida zei

Het is een super creatie! En ik heb je stempel geleend. (breng hem niet meer terug, sorry) ;-)
groejes,

Elaine Stark zei

A lovely project. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

Brenda zei

Weer zo'n leuk doosje! Ik ben ook wel erg benieuwd hoe je dat nu maakt( de randen).
Ik kijk weer uit naar je volgende creatie en houd dit doosje in mijn achterhoofd!! :-)
Lieve groetjes en een fijne avond!
brenda

Karin zei

I knew you would make wonderful things using the score pal :) Thank you so much for sharing this with us. It's beautiful!

sieneke zei

Wat een supper mooi doosje.

Sieneke

Gusta zei

gaaf hoor Karin ik moet nog beginnen en ik ben benieuwt of ik het net zo mooi kan maken als jij

fijne avond Gusta

yaranore zei

Hoi Karin
Ook dit is weer heel mooi geworden
gr Nel

stempelfreaks zei

wat een super leuk doosje heb je gemaakt zeg.
Groetjes Astrid & Larissa

nicole zei

wat mooiiiiiii!!!!!!
het lijkt wel een sprookjesboek.
super zeg wat een creativiteit en inspiratie heb je toch!
groetjessss

Marian zei

Erg mooi en prachtig met de hoekjes
Groetjes Marian

Monique zei

Wat heb je dit knap gedaan!
Mooie doos hoor!
groetjes
Monique

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Oh deze is ook knap gemaakt !!

ps, heb je gezien dat ik, een paar dagen terug, je tekstjes heb gebruikt :-)
nogmaals dank ervoor !

Groetjes, Jaimie

Caroljenks zei

This is beautiful! Lovely colours.

Thanks for joining in with us this week for our 'All Sentimental' challenge over at Top Tip Tuesday :)

Carol x

Mel X zei

Fabulous

Thanks for joining us this week at Totally Papercrafts and good luck.

Mel X

Fuzzy Slippers zei

Cool project! Thanks for playing with us this week at TTT. :)

Chrissie zei

Beautiful project!
Thanks so much for joining our Spotty and Dotty challenge at MTTC this week!
Chrissie