CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 17 december 2010

In Top 3 bij mijn allereerste Challenge

Joepie!!!
Ik kan niet nalaten om dit met jullie te delen.
(Ben best wel een beetje trots hoor)

Wat een verrassing deze morgen.
Mijn allereerste Challenge waaraan ik deelnam en dan zie ik dit nieuws
 op de site van Hodge Podge staan:


Nu moet ik zeggen "They are excited, but I'm more excited than them!!!"

Thanks Hodge Podge Team!

En nu eerst eventjes bekomen van dat leuke nieuws en foto's maken, zodat ik straks weer mijn werkje kan plaatsen.

Tot straks....

6 opmerkingen:

Jolita zei

Wat leuk Karin!!!
Gefeliciteerd en geniet maar even heerlijk na.

Groetjes, Jolita

Deborah zei

Proficiat Karin!
Je hebt het echt wel verdiend met zo'n prachtige kaart!!!!
Nu kan je dag vast niet meer stuk...
Groetjes Deborah

Liesbeth zei

Geen wonder hoor, hij was ook wel erg mooi je inzending.
gr. Liesbeth

Marian zei

Gefeliciteerd en je kaart was echt heel mooi
Groetjes Marian

Linda zei

Gefeliciteerd hoor, je hebt het verdiend, je kaartje was schitterend mooi.
gr linda

k@rin zei

hallo karin,

een dikke proficiat met uw challenge. Het was dan ook een heel mooi kaartje hé.

Ik ben heel blij voor u dat je in de prijzen bent gevallen. En dat voor kerst, beter kan het niet hé

groetjes karin