CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 1 december 2010

Mijmeringen

Dag lieve Bloggers,
Ik heb mijn arsenaal aan kaarten eens doorgenomen en ben bezig een inventaris er van aan het maken. Wat zijn dat er veel.
Alhoewel ik veel kaartjes heb opgestuurd, weggegeven en aan goede doelen heb verschonken, blijft mijn berg aangroeien. Ja, wat wil je, als je elke dag een kaartje maakt... soms twee... soms drie. Ergens zal ik er toch de rem op moeten zetten, maar het blijft zo leuk om te doen.
Het is zo rustgevend en... verslavend.
Vandaag heb ik weinig tijd om te knutselen dus plaats ik een kerstkaartje dat ik verleden jaar heb gemaakt. Ik vind het nog altijd een mooi trappenkaartje. Misschien maak ik er wel nog zo eentje.

De kerststempel is van WOJ en de bomen zijn van Stampin'Up.

Wat ik zo leuk vind aan onze hobby, is dat we van elke kaart of doosje een foto maken. Zo kunnen we in de tijd terug gaan en onze evolutie zien van techniek, van inkleuren, van layout, van nieuwe stempels, van nieuwe prullaria die we kochten, enz.
Ook de herinnering aan wie we wat gestuurd hebben en de reactie erop blijft door deze foto's bestaan.
Een kinderkaart die een blij gezicht opwekte.
De stralende ogen van een moeder bij het krijgen van een geboortekaartje.
De droeve herinnering aan een vriend die verloren is gegaan.
Het eigen geluk dat je ondervond bij het sturen van een "geslaagd"kaartje.
Wetende dat je "opkikkerkaartje" een beetje troost heeft gegeven.
En de verjaardagskaart die je niet mocht vergeten.

Dit zijn mijn mijmeringen bij het maken van mijn kaarteninventaris.
Hebben jullie dat ook soms of ben ik alleen met mijn sentimentalisme?

Ik wens jullie nog een hele prettige dag.
Groetjes, 

5 opmerkingen:

Deborah zei

Hallo Karin,
Wat een mooie sprookjesachtige kaart! Het doet me eigenlijk een beetje denken aan Assepoester. Door die trappen misschien....
Vele kaarten roepen bij mij ook herinneringen op. Het is inderdaad een hele leuke hobby dat we hebben en we maken andere mensen er ook gelukkig mee. Vooral dat is heel leuk. De dankbaarheid...
Groetjes Deborah

Carla zei

Hoi Karin,

Wat een sprookjes achtige kaart,
verleden jaar of niet de kaart blijft prachtig

Groetjes Carla

martina's kaartjes zei

leuke kaart ! mooi gedaan, groetjes, martina
x

Unknown zei

Leuke kaart!

groetjes, Joke

Karin zei

I think cards and blogging is a wonderful hobby to have. It is fun to go back and look at what you have made in the past...Sometimes it is an idea you forgot about and you use it again, and sometimes I don't even like that old card and I'm embarrassed I even made it! I also like that blogging has made me meet people from all over the world, like you :) Hope you have a wonderful day!