CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 28 december 2010

Bloemenwens

Lieve blogmaatjes,
Ik zie aan jullie reacties dat mijn tekstlabeltjes in de smaak vallen.
'k Ben nu druk bezig met nieuwe te maken en hoop die af en toe op mijn blog te plaatsen zodat jullie er ook plezier aan hebben.
Voor vandaag heb ik weer een leuke digi gebruikt uit mijn ingekleurde afdrukjes.
Vervelend als je niet meer weet waar je een digi vandaan hebt gehaald.
Maar deze heb ik ooit gevonden op de prachtige site van Inger Harding:
 Simply Inger
Ik zal in het vervolg toch een herkenbare naam moeten geven bij het opslaan van een digi.

De achtergrondpapiertjes zijn van Vintageblokjes van Action.
Met een MS pons een boordje geponst en een strikje gemaakt met blauw organzalint.
De charm heb ik met een pareltje vastgenaaid.
Al met al een lief verjaardagskaartje geworden.

(Het is natuurlijk altijd leuk, als je mijn tekstlabeltjes gebruikt, ook een reactie achter te laten. Zo weet ik dat het maken van nieuwe labeltjes ook een doel heeft.) 

Ik wens jullie nog een prettige dag.
Groetjes,


12 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart Karin.
Groetjes Trudy

Linda zei

Wat een lief kaartje Karin. Ik heb dat ook vaak met freebie digi's ik sla het op en later weet je niet meer van wie het was. Ik probeer nu de naam erbij te zetten, maar dat vergeet ik ook wel eens hihi.
Dank je wel voor de leuke tekst weer.
gr Linda

Deborah zei

Oh, wat een schattig kaartje.
Zo'n leuke digi, nog nooit gezien...
Ik vind het lint ook zo mooi!
Groetjes Deborah

beahobby zei

Hallo Karin,

Een schatje van een kaart.

En bedankt voor de leuke tekst stempels kunnen we altijd wel wat mee.

Bea

k@rin zei

hallo karin,

heel mooi hoor, ook van de kleuren die gekozen zijn.

Het strikje maakt het volledig af

groetjes karin

sofietjes handwerken zei

heel erg mooi kaartje heb je daar gemaakt.
En wat een mooi digi is dat ook.
Groetjes sofie

jacinta's hobbyhoekje zei

goh wat is die weer mooi geworden zeg
top

liefs jacinta

martina's kaartjes zei

hij is weer leuk, mooi gemaakt,
groetjes, martina
x

Anoniem zei

hallo Karin,
bedankt voor de leuke tekst stempels , ik heb ze opgeslagen, maar omdat ik niets van pc's afweet , zou je me eens een tip kunnen geven hoe ik die dan moet verwerken.
de kaart is echt prachtig, het moet niet altijd zo vol staan , deze is eenvoudig mooi van kleur en prachtig.
mijn beste wensen voor het nieuwe jaar . Monica

Het zonnetje in huis zei

Hallo karin,

Ik had dat bij de vorige digi ook, gewoon niet meer weten van waar, dat is jammer hé, want dan kan je die persoon geen mail zenden om te bedanken voor het gebruik hé.

Leuke kaart en tekst heb je weer gemaakt!

Groetjes, Jaimie

Brenda zei

Hoi Karin,

Je kaartje is weer erg leuk!!
Leuk die digi tekst! Ik heb hem opgeslagen en wil je er erg graag voor bedanken! Komt altijd goed van pas die tekst stempels! Ben er gek op!
Lieve groetjes,
brenda

Marian zei

Prachtige kaart, en ja de tekst bewaar ik
Groet,Marian