CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 4 december 2010

Alcoholinkt voor Theelichthoudertjes

TIP

Het kleuren van de theelichthoudertjes in mijn vorig bericht gaf nogal verwarring in het gebruik van de alcoholinkt.
Volgens de reacties zie ik dat er gedacht wordt dat ik ze inkleur met alcoholstiften/markers.
Dat is echter niet het geval.
Ik doe het namelijk met alcoholinkt uit flesjes.
Op mijn zelfgemaakte applicator laat ik enkele druppels alcoholinkt vallen.
Daar kan dan nog een druppel goud of zilver mixative bij, maar dat is facultatief.  Dan deppen op het glas.
Als je tijd hebt neem dan eventjes een kijkje in mijn tutorials. Daar heb je nog enkele toepassingen met alcoholinkt en zie je hoe ik mijn eigen applicators maak.
Groetjes en nog een prettige avond.


1 opmerking:

sieneke zei

Bedankt voor je reactie op mijn schatkistjes.
jouw creaties zijn prachtig.

de kistjes en bankjes zijn van marieke de versiering verzin ik zelf.

Sieneke