CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 15 december 2010

Schakering in bruin

Ik heb juist een kaartje afgewerkt.
En daarbij één enkel kleurtje gebruikt: bruin.
De twee olifantjes heb ik met Distressinkt ingekleurd.
Ik vond ze zo lief dat ik er een soort trouwkaartje mee maakte.
Eigenlijk kan ik het voor meerdere doeleinden gebruiken.




Als ik nog een beetje tijd heb, zal ik proberen nog een kaartje te maken en deze avond zeker een bezoekje aan jullie blogs brengen.
Ik wens jullie nog een prettige namiddag en een aangename avond.
Groetjes,


10 opmerkingen:

Monique zei

Wat is dit een prachtige kaart!
Prachtig van kleur!
groetjes
Monique

Linda zei

geweldig mooi is ie weer geworden
gr linda

Eveliene zei

Oooooo karin
Die is liefffffffffffff
Mooi zo alleen met de kleur bruin

gr eveliene

Deborah zei

1 kleur gebruikt en toch heel mooi.
Chapeau!
Groetjes Deborah

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Zeer leuke kaart ség!

groetjes, Jaimie

Marian zei

Prachtige kaart
Groet,Marian

Marian zei

Prachtige kaart
Groet,Marian

Liesbeth zei

Mooi kaartje zo in het bruin Karin.
gr. Liesbeth

Karin zei

I love this card in the brown color and the elephants are so cute!

nicolet zei

Gewoonweg schitterend!
Groetjes nicolet