CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 23 december 2010

Een blik terug in de tijd

Een blik terug in de tijd.
Wat ik hier plaats zijn oude, zeer oude werkjes.
Het zijn kerststukjes uit lang vervlogen tijd.
Zo ben ik indertijd begonnen:
Met servettentechniek.

Acryl kerstballen van binnen bewerkt met servetten en acrylverf en daarop crackelé toegepast
Oud boek met acrylverf beschilderd en servettentechniek

Nokkenpan bewerkt met servettentechniek en lichtjes in geplaatst

Nokkenpan eveneens met servettentechniek

Wijnkistje met servettentechniek een kerstdorpje in gemaakt en verlicht

Klokkenpan met servettentechniek

Nog een klokkenpan in goud acrylverf en versierd met servettentechniek

Mobieltjes van acryl kerstballen die van binnen met servetten bewerkt zijn.

En het voederhuisje uit een dakpan mocht ook niet ontbreken


Met deze nostalgische creaties wil ik jullie allemaal een

PRETTIGE KERST
wensen.

6 opmerkingen:

Trudy zei

Karin ook prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst.en wat zijn dit prachtige creaties!!!!
Groetjes Trudy

Linda zei

Schitterende creaties joh, leuk dat je ze nog eens laat zien. Voor mij waren ze nog nieuw hihi
gr linda

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een schitterende dingen heb je gemaakt
echt heel leuk gedaan

groetjes elly

Het zonnetje in huis zei

Hallo karin,

oh prachtoge creaties !! En ik had ze nog niet gezien hoor .

Servettentechniek doe ik ook graag ! Op mijn site (link staat ergens onderaan mijn blogje) zie je ook servettentechniek staan, maar niet zo mooi als de jouw hoor :-)

Groetjes, Jaimie

Ans zei

Vond het heel leuk om even met jou terug te gaan in de tijd.
Misschien dat ik volgende week ook eens wat ga doen met de kleindochters als ze de sneeuw een beetje "beu" zijn en wat willen maken bij oma.
Bedankt voor de tip.
Heb deze en ook de vorige tip gelijk maar eens opgeschreven, want anders vergeet ik het.
Fijne kerstdagen.
Groetjes Ans

stempelfreaks zei

Prachtige creaties zeg! Hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2011!
Groetjes Astrid & Larissa