CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 22 december 2010

Tekstlabeltjes

Hello lieve Bloggers,
Dank voor jullie reacties op mijn berichtjes.
(daaraan zien we tenslotte dat we toch een ietsje bijdragen in dit leuke Creatieve Blogland)
Zoals ik het gisteren al zei, de inspiratie is nog altijd zoek. Het zijn toch tekstlabels geworden. En ook daarin was ik niet bijzonder vindingrijk.
Maar ja, ik moet het momenteel maar doen met wat ik er van heb gefabriceerd.
Die labels maak ik in PSP met verschillende lettertypes.
Hier is mijn werkje van gisteravond.
Een deel er van heb ik al uitgestanst.



Daar ik die tekstjes wil uitstansen, heb ik er redelijk plaats tussen gelaten.
De restjes van ertussen vinden beslist ook nog een bestemming, hi, hi.
Zo, en nu nog boodschappen doen en wie weet komt ondertussen de zo nodige inspiratie...
Ik wens jullie nog een hele fijne dag,
Groetjes,

7 opmerkingen:

Linda zei

Wauw dat heb je mooi gedaan, knap werk hoor. En ik wens je vast hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2011.
gr Linda

pffff gelukkig is het bijna kerst haha

Gusta zei

wat leuk gedaan zeg.en ik heb geen internet meer op mijn com.mijn wifi is kapot.ik zit nu op de com van mijn dochter maar kan niet mailen. echt balen hoor

Gr Gusta

Anneke Keizerwaard zei

Ze zien er perfekt uit, wat nou geen inspiratie!!!! Zijn ze ook voor ons te gebruiken???

Groetjes Anneke,
fijne dagen en een gezond 2011

Marian zei

Leuk die teksten, en handig wat op voorraad.
Groet,Marian

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Dit is toch ook al een werkje, knap gedaan hoor!!

groetjes, Jaimie

Karin zei

I will not be visiting the blogs for a few days, so I just wanted to wish you and your family a Merry Christmas!

Ans zei

Karin, soms kom je ideetjes tegen dat je denkt: "waarom ben ik daar zelf niet op gekomen". Maar nu zit het in mijn hoofd en ik ga het zeker eens een keertje uitproberen.
Groetjes Ans