CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 10 december 2010

Toverkaart met roos.

Dit kaartje heb ik gemaakt naar een voorbeeld van Martina haar toverkaartje.
Zij heeft er een goede tutorial over gemaakt.
Dank je wel, Martina, ik heb het kaartje met veel plezier gemaakt en denk dat dit niet het laatste zal zijn.
Ik laat het aan jullie om er over te oordelen.
Ik vind het, voor mijn eerste toverkaart, goed gelukt.


Zoals jullie zien, ben ik nogal royaal geweest met roosjes.
Maar ja, tenslotte is "Roos" het onderwerp.

Door het magische van de kaart, vond ik de tekst:
"Wishing you a magical day"
heel gepast.




Ik wens jullie allemaal nog een "magische" dag, vol met leuke verrassingen.
Groetjes,

14 opmerkingen:

jans zei

mooi apart kaartje karin supper grt jans

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Karin!
Groetjes Trudy

jacinta's hobbyhoekje zei

heel mooi en heel apart
knap gedaan weer

liefs jacinta

martina's kaartjes zei

wat heb jij goed opgelet !! goed gedaan hoor ! fijn dat je er ook wat plezier aan beleefd hebt.
Super te weten dat er met de tutorials ook iets gedaan wordt !
nog een helef ijne dag,
liefs, martina,
x

Eveliene zei

hoi karin

een prachtige creatie heb je ervan gemaakt
heb er van genoten

gr eveliene

Liesbeth zei

Mooi toverwerk.
\gr. Liesbeth

k@rin zei

wauw, karin,

je blijft me verbazen.

Wat een apart mooi kaartje

bedankt ook om de tutorial link erbij te zetten hé.

groetjes karin

Linda zei

Heel apart en schitterend gedaan, ik heb zo iets nog niet eerder gezien, maar het is echt heel leuk. Dus een super kaartje
gr Linda

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart Karin, super dat je de tutorial link erbij hebt gezet, ik ga snel ff kijken hoe dat gedaan wordt :)
Die van jou is in ieder geval al een plaatje !!

groetjes Astrid

Deborah zei

Zo mooi...
Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Erg orgineel!
Groetjes Deborah

Marian zei

Hallo karin
Wat een prachtige blog,met mooie creaties,ben je volger geworden.
Groetjes<Marian

nicole zei

hoi karin,
heb altijd al geweten dat jij kon toveren ;)
hij is weer schitterend!
ben ook gelijk bij Martina wezen kijken, daar wordt ik ook erg blij van hihi.
dankjewel dat je al dat moois weer met ons deelt!
groetjessssss

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Gewoon superleuk en ook knap !

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

That is so fabulous! I love it. Thanks for joining us at the Hodge Podge Shop. Hope to see you back next time. Shelley :)