CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 9 december 2010

Creatable puzzelkaartje

Gisteren heb ik een beetje gepuzzeld met de Creatables.
Eerst de vier hoeken uitgestanst uit het gele kaartkarton.
En vier uit groen kaartkarton.
Het gele restje op bruine ondergrond gekleefd.
De groene uitgestanste hoekjes in de gele openingen gekleefd.
De kleine gele resthoekjes in het midden van de groene stansjes geplakt.
Enz... ja, ik weet het, geel, groen, bruin, hoekjes, stansen, gekleefd... dat alleen al is een tekst om te puzzelen.
Een foto zegt meer dan duizend woorden, dus hier een foto hoe het geworden is.
Moeilijk is het niet.
Ik vind het een "Creatables anders gebruikt" kaart.

En... door dat ik de Creatables in een keer door het geel èn groen gestanst heb, kan ik dezelfde kaart nog eens maken, maar dan met gele hoeken op groen.

 En nu iedereen zijn stanstoestel bovenhalen en maar puzzelen.
Misschien een leuk idee om een hoop uitgestanste delen op tafel te gooien en Creatable puzzelkaartjes mee te maken.
Groetjes,

10 opmerkingen:

Lia zei

Heel mooi gedaan Karin,

groetjes Lia

Christina zei

Prachtig gemaakt Karin!
Groeten Kristel

jans zei

mooi kaartje zeg
ik heb ze ook ze zijn echt mooi deze stanzen grt jans

Brenda zei

Mooi gemaakt, Karin. Ik kijk weer uit naar je volgende creatie hoor! :-)
Geniet van deze dag en tot snel!
Lieve groetjes,
brenda

Françoise zei

Créative mensen hebben geen rommel,
Créatieve mensen hebben overal ideeën liggen !
Wel, Karin, zo ben jij dan wel iemand !
Kusje,
Françoise

jacinta's hobbyhoekje zei

mooi is dat zo zeg
zie trouwens meer mooie creaties staan die ik gemist had
sorry

liefs jacinta

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Héél mooi zo !

Groetjes, Jaimie

Linda zei

Hij is prachtig geworden, wat een leuk idee om er zo mee te puzzelen en ideaal dat je meteen een tweede kan maken in de tegen gestelde kleuren dan/
gr linda

nicole zei

ik ben gek op legpuzzels, dus dit kaartje vid ik helemaal te gek ;)
ik ga het zeker ook eens proberen, het kan tenslotte met alle soorten stanzen.... (deze heb ik namelijk niet)
super gedaan Karin!!!!
groetjessssssss

Karin zei

Very nice Karin! I love the soft green color used on these last to cards...And the little deer and owl are so cute :) I have been out Christmas shopping for two days and I am still not finished. And I haven't had a moment to be creative. Maybe tomorrow...Have a good night!