CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 21 december 2010

Work in progress

"Work in progress"... ik vind dit zo'n leuke Engelse uitdrukking.
Die term geeft je het gevoel dat je druk bezig bent hé.
Hoe kan je die echter best vertalen?
"Werk in voorbereiding"? (klinkt het best nietwaar?)
"Werk in vooruitgang"? (is letterlijke vertaling...pfff)
Ik zal er maar mijn hoofd niet over breken want dat heb ik gisteren al gedaan.
Er kwam geen "progress" in mijn werk.
'k Heb tevergeefs geprobeerd een kaartje te maken, maar had echt geen inspiratie.
Het was precies of ik vond geen gepast papier, geen gepast lintje, geen gepaste stempel, kortom ik heb alles maar gelaten voor wat het was en enkele verkleinde kleurplaten en Digi's uitgeprint en ingekleurd met Distressinkt.
Sommige heb ik al met Nestabilities en Creatables uitgestansd. 
Die printjes zal ik dan in de loop van 2011 (misschien) verwerken.


Als volgende werkje zal ik vermoedelijk tekstlabels maken.
Dat vind ik ook weer leuk. Met verschillende lettertypes spelen en zo mijn eigen gecreëerde labels te maken.
Daar heb ik dan ook weer zo'n klein probleem(pje) mee.
Er zijn zo veel mooie gezegden in het Engels, maar als je ze dan vertaalt in het Nederlands dan klinken die toch niet zo goed.
Hebben jullie soms ook zo'n dilemma?

Ik zal me nu eerst een koffietje maken, potlood en papier nemen en proberen enkele kladjes met teksten te schrijven. 
'k Zal dus wel voor enkele uurtjes zoet zijn.

Ik wens jullie allemaal nog een leuke dag en dank ieder van jullie voor elke lieve reactie die ik krijg en kreeg.
Groetjes, 

10 opmerkingen:

Linda zei

wat een leuke afdrukjes heb je gekleurd, ik ben reuze benieuwd wat voor leuke kaartjes je daar weer mee maken gaat.
gr linda

Bep zei

Hoi Karin,

Wat een leuke kaartjes heb je weer gekleurd, en het is wel een idee om kleurplaten te verkleinen, ik hoop dat je nog meer inspiratie zal krijgen wat betreft de tekst, succes ermee.

Gr...Bep

Karin zei

Thank you so much for visiting me when I post over at the DRS Designs blog :) I love your colored images, they are all so cute! And when the creativity is not working for one day, this is a great thing to do. Now you have all kinds of completed things to use when you need a card or are feeing more creative!

martina's kaartjes zei

Ben al nieuwsgierig wat het gaat worden met al dat moois !
groetjes, martina
x

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Prachtig ingekleurde plaatjes, ik doe dat ook dikwijls, iets op internet zoeken en afdrukken, moeten niet altijd stempels zijn hé :-)

En van die teksten, yep, ken ik en sommige zinnen in het vlaams, klinken gewoon niet of supermeilig, bah:-)

Groetjes, Jaimie

Marian zei

Mooie plaatjes, kijk uit nar je creaties hiermee
Groetjes,Marian

jacinta's hobbyhoekje zei

zo jij kunt voorlopig vooruit he??
ik ken dat zin hebben maar het lukt niet of je wilt wel maar het gaat niet
ik heb gisteren ook zitten kleuren en moet ze nog verwerken

liefs jaicnta

Lia zei

Leuke plaatjes en ja, soms ga ik het op internet vertalen, nou dan schrik je soms bij wat er dan uitkomt.
Vooral kaarten voor oudere mensen, die kunnen totaal geen Engels, is het jammer dat er niet echt mooie spreuken/gedichtjes in het Nederlands zijn.
Maar je inspiratie komt vanzelf weer hoor.

groetjes Lia

k@rin zei

hallo karin,

prachtige kleurplaatjes hoor. Dat worden alvast hele mooie kaartjes.
Ik ben er al benieuwd naar.

Ook wil ik je bedanken voor het mooie kerstkaartje dat ik van u mocht ontvangen. thx

groetjes karin

Sylvia zei

Wat maak je leuke dingen.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.