CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 20 december 2010

Trek er eens op uit

Ben je de sneeuw zat?
Wel dan heb ik een kaartje die je op ideëen brengt.
Zoek in je atlas een warm plaatsje, zet je verwarming thuis op vriesstand en trek er op uit met pak en zak.

Voor dit kaartje gebruikte ik twee stempels van Inkadinkado. De ene kleurde ik in met Distressinkt en de andere stempelde ik met bruine StazOn, scheurde hem grof uit en kleefde hem verhoogd op.

Ik wens jullie nog een fijne dag.
Groetjes,

7 opmerkingen:

Linda zei

Wat een mooi kaartje, heel leuk gedaan
gr linda

Karin zei

Thank you so much for your nice comments on my blog yesterday. We have all of the German traditions in my home for the Christmas holidays...Stollen, Marzipan (which my American husband does not like) und Weinbrantboenen are some of my favorites. Your card is lovely today, such a stamps to use when making a card for a man. Have a wonderful day :)
Karin

martina's kaartjes zei

beetje speciaal, maar zeker niet onaardig !
groetjes, martina
x

Marian zei

Een hele aparte kaart, wel mooi
Groet,Marian

Brenda zei

Hoi Karin,

Nou ik ben die sneeuw wel beu hoor!
Als ik niet hoefde te werken was ik allang vertrokken naar een warm oord!
Maar niet met een tent....dat is niks voor mij! haha!
Leuke kaart heb je weer gemaakt!
Ik vind de tekst stempel met de denneboom en rendier erg mooi!
Leuk zo met die bruine inkt!
Fijne avond en lieve groetjes,
brenda

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Geweldig gedaan zo !

Groetjes, Jaimie

cristel zei

een hele speciale heb je er weer van gemaakt
grtjs